حتما شما هم جمله معروف از شنبه رژیم لاغری ام را شروع می کنم را شنیده اید. بسیاری از افراد آغاز رژیم لاغری خود را مرتب به روزهای آینده موکول می کنند و گویی از آغاز فرایند لاغری می ترسند.

به گزارش انتخاب، شنبه معروفی که قرار است بسیاری از افراد رژیم خود را از آن روز آغاز کنند، می تواند همین فردا باشد. بهتر است برای شروع این رژیم به جای واگذاری زمان به آینده ای که شنبه ای پرکار است. به اولین تعطیلات پیش رو رجوع کنید و رژیم لاغری خود را از همین حالا برنامه ریزی کنید.

اما شاید برایتان سوال باشد که چرا بهتر است رژیم لاغری از تعطلات آغاز شود؟ آغاز رژیم لاغری از تعطیلات چنیدن حسن مهم دارد. برای مثال در تعطیلات به لحاظ روانی آرامش بیشتری دارید و در نتیجه به بهانی عصبی بودن به پرخوری عصبی رو نمی آورید.

افزون بر این در تعطیلات استراحت بیشتر و تمرکز بالاتر دارید و می توانید با آرامش برنامه ریزی خوراکی های روزانه خود را دنبال کنید. در کنار این موارد این موضوع بسیار مهم است که بدانیم در تعطیلات فرصت کافی برای درست کردن غذاهای رزیمی و سالادها را هم داریم و در نتیجه یک استارت عالی برای ادامه رژیم لاغری قدرتمند خود خواهیم زد.

یک نکته مثبت در مورد آغاز رژیم لاغری در تعطیلات این است که خیال همکاران و دوستانتان از غر زدن ها و حالات عصبی شما بر اثر گرسنگی راحت می شود. درواقع شما در خانه حضور خواهید داشت و سخت ترین مرحله رژیم را دور از دیگران طی می کنید.در کنار همه این موارد اگر طی چند روز تعطیلات کمی وزن کم کنید، به محض ورود به محل کار ای جمع دوستانتان، تغییرات محسوس شما دیده شده و تحسین می شوید.
کد خبر f5d20e8ba42c40dbb8cbe82fb38e11dc

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =