مواد غذایی> معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از ممنوعیت واردات فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی با بسته‌بندی به زبان عبری خبر داد.

سهیل اسکندری با اشاره به تصاویری از یک نوع فرآورده غذایی منتشر شده در فضای مجازی عنوان که روی آن مشخصاتی از کالا به زبان عبری درج شده است گفت: مورد یاد شده یک نوع چیپس است که از سوی سازمان غذا و دارو هیچ مجوزی برای آن صادر نشده است.

وی تاکید کرد: چنین فرآورده هایی به هیچ وجه از سوی سازمان غذا و دارو مجوزی دریافت نکرده است و نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: مشاهده چنین محصولاتی اگر چه بصورت محدود، بیانگر آن است که ورود آنها به کشور یا به صورت به اصطلاح «چمدانی» یا از طریق قاچاق رخ داده است.

معاون اداره کل نظارت بر فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: سیاست‌های واردات فرآورده‌های غذایی کاملا همسو با سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی است و هیچ استثنایی در مورد آن نسبت به دیگر سیاست‌ها وجود ندارد؛ ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده‌اند که ایران اسلامی هرگز نباید مروج و حمایت کننده کالاهای صهیونیستی هر چند با مقدار اندک باشد.

وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو بنابراین پیرو متابعت از فرامین معظم له موظف است درصورت اثبات چنین مواردی به شدت با آن برخورد کند.

منبع:فارس
کد خبر f9c1723daac449e1bf6e75537c8f6768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =