مدیرکل استاندارداستان تهران با اعلام خبر غیراستاندارد بودن محصولات لبنی با نام های تجارتی ونداد ، شیرکم چرب پلور و بستنی دادلی ، گفت : 9840 عدد فرآورده های لبنی ، در بازرسی های کارشناسان اداره کل از واحدهای تولید و عرضه مواد لبنی ، در خردادماه ، کشف و توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران ، بیات در تشریح این خبر افزود : با اعمال نظارت های منظم و برخورد جدی با متخلفان ، کارشناسان در بازرسی از کارخانه تولید محصولات لبنی در اسلامشهر ، 9 هزار عدد محصولات لبنی شامل دوغ لیوانی ، پنیرسفید تازه ، خامه عسلی ، ساده و شکلاتی را به علت جعل علامت استاندارد و نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد توقیف کردند.
بیات افزود : همچنین شیر کم چرب کیسه ای با علامت تجارتی پلور و 880 کیلو انواع بستنی میوه ای با نام تجارتی دادلی ، به علت غیراستاندارد بودن ، در کارخانه ای در عباس آباد (جاده قدیم کرج) جمع آوری شد.
مدیرکل استاندارد استان تهران تاکید کرد : به رغم هشدارهای ما به مصرف کنندگان و برخوردهای قانونی با متخلفان ، هنوز هم موارد تخلف و بی احتیاطی مشاهده می شود ،لذا توصیه می شود ، هم تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان به رعایت الزامات استاندارد ، توجه نمایند تا از بروز مشکلات و حوادث متعاقب پیشگیری شود.
کد خبر 10 هزار عدد محصولات لبنی غیراستاندارد در تهران توقیف شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =