احمد آزادمرد، عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران و رئیس سندیکای صنایع کنسرو به عنوان مدیرعامل مرکز تجاری ایران در عمان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار کانون انجمن های صنایع غذایی، براساس نتایج انتخابات برگزار شده برای انتخاب اعضای هیئت مدیره مرکز تجاری ایران در عمان آقای پرهام به عنوان رئیس هیات مدیره، سرکار خانم مقیمی و آقای حاجی پور به عنوان دو نائب رئیس، آقای اسماعیلی به عنوان منشی، آقایان شیرزادیان و صباغی زاده به عنوان عضو هیات مدیره و احمد آزادمرد نیز به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل مرکز انتخاب شدند.

احمد آزادمرد در گفت وگو با خبرنگار کانون انجمن های صنایع غذایی با اشاره به اینکه رسالت اصلی مرکز تجاری ایران در عمان برقراری ارتباط بین تجار ایرانی و عمانی است، گفت: در صورت آمادگی تجار دو کشور مرکز این آمادگی را دارد که زمینه مشارکت آنها را با یکدیگر فراهم کند و از این طریق تجار دو کشو راقدام به سرمایه گذاری مشترک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که ارتباط مرکز تجاری ایران در عمان با اتاق مشترک دو کشور چگونه است؟ توضیح داد: اعضای مرکز با اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان به صورت هماهنگ و تنگاتنگ در پیشبرد برنامه ها همکاری کنند.

او با بیان اینکه عمان با جمعیت 3 میلیون نفری به دلیل موقعیت جغرافیایی آن می تواند می تواند دروازه ای برای صادرات محصولات ایرانی به بازارهای اطراف و به طور کلی سایر کشورها باشد، گفت: قرار است براساس پیشنهادات ارائه شده همکاریهای تجار ایرانی و عمانی افزایش یافته و طرفین در کشورهای یکدیگر اقدام به سرمایه گذاری نیز کنند.

براساس تازه ترین آمار گمرک ایران ارزش صادرات ایران به عمان در سه ماهه نخست 1393 بالغ بر 108.4 میلیون دلار شد در حالی که واردات ایران از این کشور نیز به 18.2 میلیون دلار رسید.

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به نوبه خود به جناب آقای آزادمرد و سایر اعضای هیات مدیره مرکز تجاری ایران در عمان تبریک گفته و آرزو می کند این مرکز بتواند باعث توسعه هرچه بیشتر روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور دوست و برادر یعنی ایران و عمان شود.
کد خبر آزادمرد مدیرعامل شد حاجی پور نائب رئیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =