فود پرس - رئیس هیات مدیره سندیکای صنایع کنسرو با اشاره به اینکه از اظهارات اخیر دبیر این سندیکا درباره آبلیموهای موجود در بازار سوءبرداشت و برداشت اشتباه شده است، گفت: منظور دبیر سندیکای تقلبی بودن آبلیموهای فاقد شناسنامه و تولید واحدهای زیرپله‌ای بوده و ما به طور قاطع از واحدهای شناسنامه‌دار و دارای پروانه تولید آبلیمو حمایت می‌کنیم.

احمد آزادمرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کانون انجمن های صنایع غذایی با اشاره به اینکه بهبود مستمر فضای کسب و کار از طریق توسعه واحدهای تولیدی شناسنامه دار و جلوگیری از فعالیتهای واحدهای زیرپله ای و فاقد پروانه امکان پذیر خواهد بود، اظهار کرد: بحث ما این است که آبلیموهای تولید واحدهای قانونی و شناسنامه دار هیچ مشکلی ندارند اما آبلیموهای غیرشناسنامه‌دار و محصولاتی که در مکان‌های نامشخص تولید می شوند تقلبی و غیراستاندارد هستند.

وی تاکید کرد: هدف سندیکای صنایع کنسرو ایران حمایت از واحدهای تولیدی است. به هر حال در تمام دنیا این اتفاق رخ می دهد که برخی مطالب منتشر شده ناشی از سوءبرداشت از اظهارات گوینده باشد. قصد و نیت دبیر سندیکا نیز اصلا انتقاد از واحدهای تولیدی شناسنامه دار نبوده است. ما انجمن صنعت آبلیمو را بسیار دوست داریم و قطعا از واحدهای تولیدی قانونی فعال در این حوزه حمایت می کنیم.

رئیس هیات مدیره سندیکای صنایع کنسرو افزود: ما با اعضای انجمن صنعت آبلیمو دوست و همکار هستیم و هر در صنعت غذا فعالیت می کنیم و با یکدیگر تضاد منافع نداریم و تاکید ما این است که باید ارتباطات بین صنایع غذایی بیش از پیش افزایش یابد.

آزادمرد با بیان اینکه اگر از ناحیه دوستان صنعت آبلیمو به خاطر سوءبرداشت انجام شده از اظهارات دبیر سندیکای صنایع کنسرو رنجشی حاصل شده بنده شخصا از دوستان عذرخواهی می کنم، افزود: توصیه من به خریداران آبلیمو این است که محصول خود را حتما از واحدهای دارای شناسنامه و پروانه تولیدی خریداری کنند و از خرید محصولات فاقد پروانه که ممکن است سلامتی آنها را خطر بیندازد خودداری کنند.

وی گفت: در دنیای امروز شاهد این هستیم که بیماری های ناشناخته سلامت انسان را تهدید می کنند و به همین دلیل نقش صنعت غذا در پیشگیری از شیوع این بیماری ها بسیار حیاتی است. در همین راستا توصیه ما به مردم این است که فقط و فقط محصولات غذایی پروانه دار و دارای تاریخ تولید و انقضا را مصرف کنند.

او اظهار کرد: بعضا شاهد این هستیم که برخی میوه فروشی ها در کنار کار خود اقدام به فروش آبلیموهایی می کنند که فاقد شناسنامه و مشخصات هستند که این محصولات تولید واحدهای بدون پروانه هستند که باید از خرید آنها خودداری کرد.

وی تاکید کرد: مجموعه فعالان صنعت غذا باید برای پیشبرد اهداف این صنعت با یکدیگر همکاری کنند و با همکاری یکدیگر مشکلات این صنعت بزرگ و کلیدی را حل کنند.
کد خبر 1f86b6e2d2464de1b2f74a166772d889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =