مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران در واپسین روز هفته روابط عمومی و ارتباطات، به رسم یادبود سری کامل تمبر پنج قطعه از ماهی‌های دریای خزر را در قابی زیبا و نفیس به مدیرعامل خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، علیرضا کیهان‌پور، مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران و از چهره‌های فعال روابط عمومی بخش کشاورزی به بهانه هفته روابط عمومی و ارتباطات در دفتر خبرگزاری ایانا حضور یافت و هفته ارتباطات را به دست‌اندرکاران این خبرگزاری و همکاران مجموعه مؤسسه فرهنگی و ورزشی جهادگران که در حوزه ارتباطات و فرهنگ جهاد می‌کنند؛ شادباش گفت.

بنا بر این گزارش، مدیر روابط عمومی شیلات ایران همزمان با این حضور و به نمایندگی از سازمان شیلات ایران، قاب بسیار زیبا و ماندگاری از تمبر پنج قطعه ماهیان دریای خزر (Caspian Sea Fish) را که زینت‌بخش تمبرهای پستی کشور شده است، به علیرضا بزرگی، مدیرعامل خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) اهدا کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه این تمبر با مساعدت و کمک قابل توجه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و همکاری روابط عمومی سازمان شیلات ایران منتشر شده است، گفت: برای چاپ این تمبر شامل ماهی خاویاری (تاس‌ماهی ایرانی)، ماهی سوف، ماهی آزاد، ماهی سفید و ماهی کپور که در یک مینی‌شیت کامل در دسترس علاقه‌مندان و بهره‌برداران قرار گرفته است، از نقطه‌نظرات کارشناسی متعدد و دقت نظر علمی و هنری فناوری چاپ در قالبی زیبا و منحصر به فردی استفاده شده است.



بنا بر این گزارش، در این دیدار، بزرگی، مدیرعامل خبرگزاری کشاورزی ایران نیز ضمن اظهار خشنودی از این اقدام روابط عمومی سازمان شیلات و همچنین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در چاپ تمبر این ماهیان باارزش دریای خزر، با اشاره به اینکه بر اساس آمار اتحادیه جهانی پست، سرویس‌های پستی دنیا همه‌ساله حدود 500 میلیارد پست‌نامه و شش میلیارد امانت را در شبکه‌های داخلی و بین‌المللی توزیع می‌کنند، افزود: اگرچه تمبر از سویی نشان پرداخت کرایه پست محموله‌های ارسالی میان افراد و شرکت‌ها است، اما در واقع برای تمبر می‌توان جایگاه یک رسانه فرهنگی برای یادگاری و معرفی ارزش‌های فرهنگی، هنری، ملی و... یک ملت به ملت هر کشور و حتی سایر ملل دنیا را در آن دید.

بنا بر این گزارش، در ادامه این نشست مدیرعامل خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و مدیر روابط عمومی سازمان شیلات اظهار امیدواری کردند تا چاپ ماهی‌های خلیج همیشه فارس نیز در دستور کار شرکت پست کشور و سازمان شیلات ایران قرار گیرد تا با توجه به اثربخشی و ماندگاری این قبیل اقدام‌های چاپی و هنری، تمبرها به‌عنوان یادگاری ارزشمند و تخصصی در اذهان بهره‌برداران علاقه‌مند قرار گیرد.

لازم به ذکر است، مینی‌شیت کامل پنج قطعه از ماهیان دریای خزر که در تیراژ 250 هزار نسخه منتشر شده، هم‌اکنون با بهای کامل 15 هزار و 100 ریال از مراکز پستی سراسر کشور قابل خریداری است.
کد خبر اهدای تمبرهای پنج قطعه ماهیان دریای خزر در قابی نفیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =