۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
شرکت اپل به زودی به کاربران خود کمک می کند تا با استفاده از تلفن همراه ارزش مواد غذایی را که می خواهند مصرف کنند، مشاهده کنند.

به گزارش ایرنا از روزنامه دیلی میل، این شرکت بابت سیستمی که به کاربران امکان می دهد ارزش مواد غذایی خود را بطور مستقیم از طریق صفحه نمایش آیفون و یا اپل واچ خود مشاهده کنند، پتنت (ثبت اختراع ) دریافت کرده است. سیستم ابداعی اپل حتی به کاربران می گوید که گزینه های سالم تر را برای وعده بعدی غذایی خود انتخاب کنند.

این پتنت توضیح می دهد که با یک روش مبتنی بر رایانه، می توان برچسب های الکترونیکی شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) را برای نشان دادن متغیرهای مواد غذایی مورد نظر مشتری، رمزگشایی کرد.

پس از ایجاد این برچسب ها، موسسات غذایی متغیرهای غذایی مانند کالری و چربی کل را در این برچسب ها که روی ظروف حاوی مواد غذایی آپلود می کنند و کاربر به سادگی می تواند به وسیله دستگاه خود این اطلاعات را استخراج کند.

اپل همچنین توضیح می دهد که این سیستم می تواند به عنوان یک 'دیده بان' برای تشخیص نوع غذای مصرفی کاربر عمل کند.

همچنین این پتنت شامل روشی است که سیستم از طریق آن و با ردیابی حرکات دست کاربر متوجه می شود که آیا کاربر تمام غذای خود را مصرف کرده و یا اندکی از آن را در بشقاب باقی گذاشته است.
کد خبر 0159e2db1f9d44bcbcd46d581da0703d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =