صنایع غذایی> اقتصادغذا - سومین جشنواره تقدیر از برترین‌های صنایع غذایی سه‌شنبه 27 مرداد در محل اتاق تهران با حضور جمع کثیری از مدیران تشکل‌های بخش خصوصی صنایع غذایی برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا(فود پرس)، در این جشنواره که حاصل طرح ابتکاری نشریه «اقتصاد سبز» است امسال برای سومین سال پیاپی با برگزاری نظرسنجی از مصرف کنندگان، برترین‌های 12 گروه صنایع غذایی معرفی شده و به آنها لوح و تندیس اهدا می‌شود.

در واقع مصرف‌کنندگان با پرکردن فرم‌هایی که حاوی 12 قسمت مختلف شامل کنسرو، لبنیات، فرآورده‌های گوشتی، شیرینی و شکلات، نوشیدنی‌ها، اسنک، روغن، صنعت نان، ادویه و سبزیجات خشک، زعفران و چای، قارچ و ماکارونی می‌باشد شرکت‌های برتر را حایز اکثریت آرا کرده‌اند.

بر پایه این گزارش شاید یکی از دلایل جذابیت و اعتبار این جشنواره که هرساله با استقبال پرشورتر مواجه می‌شود این باشد که شرکت‌های برتر بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی به این عنوان نائل می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید: در این جشنواره 5 شرکت برتر هرگروه که بیشترین آرا را کسب کرده‌اند مورد تقدیر قرار می‌گیرند و 3 شرکت برتر هرگروه لوح و تندیس «اقتصاد سبز» اخذ کرده و از شرکت‌های چهارم و پنجم نیز تقدیر به‌عمل می‌آید.

این جشنواره از آن حیث اهمیت دارد که مصرف‌کنندگان و یا همان خوانندگان نشریه «اقتصاد سبز» بدون هیچ‌ گزینشی از سوی مجریان برگزاری نظرسنجی از میان تمام شرکت‌های فعال هرگروه اقدام به انتخاب می‌کنند و هیچ عامل دیگری در امر انتخاب دخیل نیست، از سوی دیگر برای نخستین‌بار است که تولیدکنندگان یک بخش صنعتی توسط مخاطبان یک رسانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و این دقیقاً حرکتی است که سال‌هاست نشریات ورزشی و سینمایی با نظرسنجی‌های مشابهی اقدام به معرفی ورزرشکاران سال و هنرپیشگان برتر سال کرده‌اند.

گفتنی است این جشنواره روز سه‌شنبه 27 مرداد از ساعت 30/16 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران واقع در خیابان خالداسلامبولی (وزرا) – روبه‌روی خیابان بیست‌ویکم، پلاک 82 طبقه اول برگزار می‌شود.
کد خبر 0eeca256cf3a4f559491cad976f5c526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =