صنایع غذایی> چهارمین دوره انتخابات شرکتها و کارشناسان برتر صنایع غذایی مازندران به مناسبت روز جهانی غذا و به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

اسماعیل خاتمی مقدم، رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اعلام این خبر افزود: انجمن هر ساله به مناسبت روز جهانی غذا اقدام به معرفی شرکتها و کارشناسان برتر کیفیت محور استان می نماید. او هدف از این اقدام را تقویت نگرش کیفیت و سلامت محور در تولیدات صنایع غذایی استان و ایجاد رقابت کیفی بین شرکتهای تولیدی غذایی توسط تشکلهای غیر دولتی معرفی کرد.

وی با تشریح فرآیند انتخاب گفت: در مرحله اول با استعلام از دستگاه های نظارتی شامل سازمانهای استاندارد، غذا و دارو و دامپزشکی استان و بر اساس دستورالعملها و قوانین هر دستگاه مجموعا 33 شرکت و 32 کارشناس کیفیت محور منتخب این دستگاه ها در شش گروه تولیدی فراورده های لبنی- آرد و فراورده های آردی- فراورده های گوشتی-آب و نوشیدنی-روغن- بسته بندی و کنسروهای غیرگوشتی به انجمن معرفی شدند.

خاتمی مقدم افزود: در ادامه، این لیست برای انتخاب 10 شرکت و 6 کارشناس برتر از گروه های شش گانه، توسط بیش از 200 مدیر و کارشناس صنعت غذای استان، اساتید دانشگاه، کارشناسان دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط، خبرنگاران حوزه غذا، تشکلهای حامی کیفیت و مصرف کننده و دیگر نمایندگان مصرف کنندگان آگاه به رای گذاشته می شود.

رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با یادآوری این نکته که استقبال شرکتها و متخصصین در انتخابات امسال نسبت به سالهای قبل با رشد قابل ملاحظه همراه است، در مورد ویژگی انتخابات این دوره گفت:  هر ساله بر اساس تجارب سالهای قبل و نقطه نظرات متخصصین، کیفیت و ساختار اجرایی فرایند انتخاب بهبود می یابد و امسال برای اولین بار طرح انتخابات الکترونیکی به اجرا گذاشته شده است. برای اجرای این طرح که سرعت و دقت ارا را بالا می برد، سامانه رای گیری اینترنتی به آدرس http://elect.fda-mazand.com طراحی شد و رای دهندگان با دریافت شناسه اخذ رای از دبیر خانه انجمن و مراجعه به این سایت، از 1 تا 11 مهر ماه برای انتخاب برترینهای کیفیت صنعت غذای مازندران اقدام می کنند.

وی در پایان گفت: در همایش روز جهانی غذا که برنامه های آن به زودی اعلام خواهد شد با اهدای لوح و تندیس از شرکتها و کارشناسان برتر انتخاب شده قدردانی خواهد شد و انجمن در فرصتهای مختلف برای معرفی آنها بهره خواهد جست.

کد خبر 11e76cad7c714cafb5c0dd97627ff7d9

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =