۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
اسنیکرز شعار معروف خود را این بار با دانش آموزان گرسنه ای تطبیق می دهد که با ورود به فصل امتحانات مدام خستگی و بی حوصلگی به سراغشان می آید: «وقتی گرسنه هستید خودتان نیستید.»


در تعداد محدود یک سری شکلات فرموله شده اند که ترکیبی از شیرینی بادامی، آجیل و کارامل را می توان در آن ها یافت. با پیام «امتحان ها می توانند استرس زا باشند، اجازه ندهید گرسنگی بر استرستان بیفزاید،» شکلات های Exam اسنیکرز در دسترس دانش آموزان قرار گرفتند. بر روی هر یک از آن ها یک پیام انگیزشی حک شده است که از آن جمله می توان به «موفق باشید»، «تکانی به خود بدهید» و «همواره بدرخشید» اشاره کرد. در راستای حمایت از آن، یک فیلم خنده دار ساخته شده است که نشان می دهد با خوردن این شکلات های اسنیکرز معده انسان چگونه توانایی دفع غم و ناراحتی ناشی از امتحان را به رخ می کشد.


معرفی شخصیت های متنوع خنده دار نظیر «The Topper»، «The Borderline» و «The Optimist» در قالب یک کمپین تجاری، افراد را با استراتژی های برنده گوناگون به کار گرفته شده توسط دانش آموزان از برآورد موضوعات مطرح شده گرفته تا صرفا امید به کسب بالا ترین نمره آشنا می کند.


به گفته آکاشنیل داسگوپتا، مدیر ارشد خلاقیت BBDO دهلی هند، هر کلاس درس به مثابه یک جهان کوچک در یک جامعه بزرگ تر است. در یک کلاس درس شاهد حضور شخصیت ها و البته قالب های مختلف هستیم. بین این ها دو چیز مشترک است که یکی استرسی شدن همه شخصیت ها در طول امتحانات و دیگری گرسنگی است که بر وخامت اوضاع می افزاید. این اضطراب در رفتارهایشان خود را نشان می دهد که البته در هر شخصیتی به شیوه ای منحصر به فرد بروز می کند. اسنیکرز با هدف قرار دادن احساس گرسنگی ناگهانی باعث می شود تا افراد به بهترین شکل ممکن از عهده امتحانشان برآیند. در ادامه یک فرد فقط زمانی می تواند به این هدف دست یابد که خودش باشد و احساس گرسنگی نکند.

کمپین ریگلی مارس در پی اتخاذ یک رویکرد جدید با تمرکز بر روی اصلاح دنیا برای Super Bowl راه اندازی می شود.

منبع: ام بی ای نیوز

کد خبر 17eb0a8aa6084ff4959f811b769893a3

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =