عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: افزایش قیمت نان ناگهانی و بدون ایجاد بستر و زمینه های لازم صورت گرفت و وزارت جهادکشاورزی باید در این مورد بازنگری کرده و حتی اگر احساس کرد در جایی اشتباه عملکرده در صدد جبران آن باشد.

شکرخدا موسوی در رابطه با اینکه آیا با افزایش 30 درصدی قیمت نان کیفیت ها تغییری داشته است، گفت: به طور کلی یک اشکال اساسی به این نوع افزایش قیمت ها وجود دارد این است که افزایش صورت گرفته ناگهانی و بدون ایجاد بستر و زمینه های لازم صورت گرفته است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید قبل از اینکه قیمت نان را افزایش دهد بسترهای لازم از صدر تا ذیل و مرحله تحویل نان به مردم را فراهم می کرد و شرایط کنونی مردم و نانوایی ها هستند که متضرر می شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس تصریح کرد: عملا هیچ فشاری به واسطه افزایش 30 درصدی قیمت نان به مراکز دولتی و تولیدکنندگان آرد و مجموعه وازرت جهادکشاورزی وارد نمی شود.

موسوی در خصوص اینکه آیا کیفیت نان بعد از افزایش 30 درصدی قیمت ها بهبود یافته است، گفت: کیفیت نان تغییر نکرده و به هر نانویی که سر بزنید کیفیت نان همان کیفیت سابق است و تغییر محسوسی نداشته است.

وی افزود: دولت در مورد افزایش قیمت نان باید با تامل بیشتری اقدام می کرد چرا که در حال حاضر اکثر نانوایی های کشور از وضعیت بوجود آمده ناراضی هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس یادآور شد: وزارت جهادکشاورزی باید در مورد افزایش قیمت نان بازنگری کند و حتی اگر احساس کرد در جایی اشتباه عملکردهدر صدد جبران آن باشد.

منبع:خانه ملت
کد خبر 22eae4a8bca54da38da2f3302e4f4461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =