۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

وقتی تصمیم می‌گیرید برای صرف نهار یا شام یک رستوران را انتخاب کنید همه جور تصور و انتخاب جلو چشمتان می‌آید اگر چند نفر باشید و با چند سلیقه متفاوت کار شما سخت‌تر می‌شود و انتخاب مشکل‌تر،خیلی کم پیش می‌آید درآن واحد یک رستوران با حفظ کیفیت پاسخگوی تمام مذاق‌ها و سلیقه ها باشد آن هم به طور حرفه‌ای .اما فقط کافیست با چندین سلیقه متفاوت به کافه میلانو بروید تا مطمئن شوید در ایران می‌توان به یک رستوران اعتماد کرد؛ زیرا بهترین‌های هر کشور را در یک جا جمع کرده‌اند.



ساختمان کافه میلانو ۲۱سال است که در کوچه علی‌محمدی قرار دارد و الان یک‌سال و نیم است که دست آقای صاحبی است. کافه میلانو یک کافی شاپ نیست بلکه مجموعه‌ای از بهترین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هاست که شما می‌توانید در آخر با شیرینی یک دسر خوشمزه و یا یک قهوه ی داغ وعده رویاییتان را به پایان برسانید.


وقتی وارد رستوران می‌شوید کاملاً متوجه می‌شوید قرار است از شما شاهانه پذیرایی شود چون با یک گروه خوش‌ذوق و حرفه‌ای طرف هستید. از چیدمان زیبای داخل رستوران بگیر تاظروف بسیار زیبا و طبخ انواع غذا احساس راحتی که در کافه میلانو می‌کنید تا به حال هیچ جای دیگر آن ‌را نداشتید.
 
 اهمیت یک منو کار شده و زیبا برای میلانویی‌ها
شاید وقتی در وهله اول با منویی فارغ از طراحی‌های روتین و بی‌اسم غذا برخود کنید برایتان خوشایند نباشد ولی بعد از چند لحظه خودتان متوجه می‌شوید که توضیحات خوب و کامل برای هر غذا، گویای همه چیز است و تصور شما را هرآنچه که از غذا هست بر طرف می‌کند. منو کاملا واضح و زیبا طراحی شده و عینیت واقعی از غذاهاست. منو جای هر شک و شبهه‌ای را برای شما ازبین می‌برد و انتخاب شمارا آسان‌تر می‌کند. در منو هر چیزی به صورت اصیل جلو چشم شماست .


 این‌بار برای این همه تنوع و زیبایی در منو گیج می‌شوید اما در این لحظه بهتره کمک بگیرید تا بهترین‌ها با توجه با ذائقه ی شما برایتان سرو شود.
برای شروع از سالاد نمی‌شه گذشت اگر مزه ترش برای شما یک طعم خوشایند است سالاد کدو رو از دست ندید ،بی‌اندازه خوشمزه و دلچسب است و اگر برای تست یک طعم جدید آماده هستید سالاد سیب و لبو یک پیشنهاد عالی است. سالاد که پیش غذا نمی‌شه برای انتخاب پیش غذا دستتان باز است ولی گزینه ی پیشنهادی «رول بادمجان» است.
باید وعده ی اصلی رو با آرامش بیشتری انتخاب کرد بیایید برای یک بار هم که شده انتخاب‌های تکراری رو کنار بزارید و دل به دریا بزنید؛ اما رول استیک وکانلونلی را فراموش نکنید. راستی پاستا، پاستای همیشگی رستوران‌های دیگر نیست. اگر پاستا خور حرفه‌ای باشید بی‌شک این موضوع برای شما کاملا مشخص است. در کنار این‌ها، نوشیدنی از خاطرتان نرود «پالرمو» یک ترش خوشمزه و «لیموناد زنجبیلی» طعمی واقعا جدید دارد.

آقای صاحبی به جرات این اطمینان رو به مشتری‌های رستوران می‌دهند و می‌گویند: واقعیت است که خیلی چیزهای خوشمزه‌تری نسبت به انتخاب‌های تکراری ما وجود دارد. اینکه هربار مثلا تسلیم ۱ نوع سالاد مثل سزار یا ۱ استیک خاص می‌شوید نشان می‌دهد تنوعی نبوده تا قدرت انتخاب مارا بالا ببرد اما در میلانو شما با خیال راحت می‌توانید بهترین طعم هارا بچشید و با لذت بردن از غذا‌ها دیگر ترس امتحان کردن مزه‌های جدید را نداشته باشید. منو با وجود تنوع زیاد و خاص، هر ۶ ماه یک بار عوض می‌شود تا تکرار باعث روتین شدن غذا‌ها نشود.


آقای صاحبی با تاکید بر این موضوع که برای ایده تا اجرای هر غذا یا سالاد و غیره بسیار وقت گذاشته شده و هر یک با علم و هنر آشپزی آمیخته شده می گویند که در واقع اینجا باید از آقای مانی یزدان پرست ناظر رستوران که یکی از افراد مطرح اشپزی ایران است نام برد.
آقای یزدان پرست سالهاست با عشق فروان به آشپزی، حرفهٔ خود را دنبال کردند؛ و ‌‌نهایت تجربه خودشان را در کافه میلانو برای ایجاد یک تفاوت خاص به اجرا درآوردند.


 زعفران میزانی برای احترام به ذائقهٔ ایرانی
آقای یزدان‌پرست برای هر چه عالیتر کردن غذا‌ها و اهمیت به ذائقهٔ ایرانی زعفران را بسیار در غذا‌ها استفاده می‌کنند .خوش عطر بودن غذا‌ها به خاطر همین موضوع است.
و در آخر حتماً می‌دونید که یکی از روش‌های هضم غذا خوردن شیرینی هست پس منوی شیرین و خوشمزه کافه میلانو برای شما پیشنهاد‌های ویژه‌ای دارد کیک خوشمزه شکلاتی زاخر وینی (ساچر) و در کنار آن قهوه‌های خوش عطر طعم؛ اما حتی اگر اهل این‌ها هم نیستید دم نوش‌ها هم یک انتخاب خوب و آرامش‌بخش است.


پذیرایی شاهانه تمام نشد؛
این روز ها خیلی از کافه ها و رستوران ها صبحانه سرو میکنند و شاید خیلی متفاوت از هم نباشند؛ اما میلانو برای صبحانهٔ شما هم ضیافتی کم‌نظیر تدارک دیده، ازتاریخ ۸ اسفند از سه شنبه تا جمعه از ساعت 7:30 صبح بهترین و هیجان‌انگیز‌ترین صبحانه زندگیتان را می‌توانید امتحان کنید .منو ی صبحانه کاملاً حرفه‌ای و وسوسه کننده طراحی‌شده و مطمئن باشید نمی‌تونید از این صبحانه عالی و خوشمزه بگذرید.



تلفن: 22210562 , 22246769
آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان میرزاپور، خیابان علی محمدی

 

منبع:فیدیلیو

کد خبر 28205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =