رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد با تشکیل شرکت‌های مشترک بین تشکل‌های بخش خصوصی کشاورزی و تاجران ایرانی فعال در روسیه، صادرات محصولات کشاورزی به ویژه میوه و تره‌بار به این کشور تسهیل شود.

حسین صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه برخی مشکلات پیش روی تشکل‌های بخش خصوصی است، چرا که ارتباط برقرار کردن با این کشور و بازاریابی در آنجا چندان آسان نیست اما برخی تاجران ایرانی فعال در روسیه هستند که دارای ارتباطات قوی بوده و می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند.

وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی ایران با هماهنگی‌های انجام شده از طریق مشارکت تشکل‌های بخش خصوصی و تاجران فعال در روسیه در حال پیگیری است.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: مذاکرات لازم برای انجام این کار صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک صادرات به روسیه از این طریق تقویت می‌شود.

صفایی درباره مشکل سیستم بانکی و انتقال پول در روسیه اظهار کرد: مذاکرات لازم با مقامات این کشور انجام شده و حتی براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسه اخیر مقامات روسی که در ایران برگزار شد، در هر یک از استان‌های این کشور از طریق سیستم بانکی این مشکل حل خواهد شد.
کد خبر 2c57655e48964893aa2c20b52703fdd6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =