فود پرس - پیرو خبر منتشر شده  مورخ 1393/05/16 در سایت فود پرس با عنوان از سبزی و برنج تا شیر و تن ماهی/ همه مواد غذایی و خوراکی آلوده‌ای که در این سالها خورده‌ایم  و نقل مطلبی از محمد میر رضوی دبیر سندیکای صنایع کنسرو در خصوص صنعت آبلیمو، رویا جعفری شاهی دبیر انجمن صنعت آبلیموی ایران توضیحاتی را ارسال کرده است که متن کامل آنرا در ادامه می خوانید:

جناب آقای میر رضوی! از آنجایی که شما بدون داشتن هیچگونه سمت در صنعت آبلیموی ایران و بدون تحقیق و داشتن  ادله کافی به خود اجازه نشر اکاذیب در رابطه با تولید کنندگان صنعت آبلیمو ایران را داده اید، می بایست در خصوص این اتهامات که در درجه اول به موسسه محترم استاندارد،  وزارت محترم بهداشت و نظارت بر غذا و دارو و همچنین 99درصد کارخانجات تولید کننده آبلیمو کشور (البته به ادعای جنابعالی) مربوط می باشد پاسخگو باشید .
شما بدون توجه به اینکه کلیه کارخانجات مورد اتهام دارای پروانه ساخت معتبر می باشند وضمن رعایت کردن ماده 117 قانون استاندارد همگی دارای مهر استاندارد می باشند و با بی توجهی نسبت  به  زمان برداشت لیموترش  از هزاران هکتار باغات مرکبات باعث تشویش قشر زحمت کش کشاورز شده اید .
آقای میر رضوی لطفا حیطه شغلی خود را مشخص نمایید ، چون بغیر از اظهار نظرات علمی جنابعالی اظهاراتی هم در رابطه با سودهای کلان آبلیمو داشته اید !!!!!!!!!!!! که بسیار جالب بود، جهت این فعالیت بی وقفه به شما پیشنهاد همکاری با سازمان امور مالیاتی کشور  را دارم، گویا شما بجای توجه به سندیکای مهم کنسرو که به عنوان وعده غذای اصلی خیلی از هموطنان استفاده می شود ، پتانسیل خود را صرف به چالش کشیدن سایر تولیدات غذایی می نمایید .
خواستار توضیح واضح و روشن جنابعالی هستم .لازم به ذکر است ، با توجه به نشر اکاذیب حق تعقیب کیفری جنابعالی از طرف 99% تولید کنندگان کشور محفوظ می باشد .

ضمنا" انجمن صنفی صنعت آبلیموی کشور ، از جناب آقای دکتر دیناروند ریاست محترم سازمان غذا و دارو جهت جوابیه روشن و خداپسندانه در این مورد مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می نماید.


                                                                                            و من الله توفیق
                 دبیرانجمن صنفی کارفرمایی آبلیموی  ایران                                                                                   رویا جعفری شاهی



کد خبر 2df73145cab346f89f6e3d1eb6d68599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =