صنایع غذایی> معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنوز صادرات طیور و مواد لبنی به روسیه عملیاتی نشده است، گفت: هیات روسی تا ۲ هفته آینده باز هم برای بازدید از کشتارگاه‌های طیور و صنایع لبنی به ایران سفر می‌کند.


حسن رکنی معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی در مورد صادرات طیور و مواد لبنی به روسیه گفت: صادرات آبزیان به روسیه انجام شده، اما هنوز صادرات طیور و مواد لبنی به روسیه عملیاتی نشده است.

وی افزود: قرار است تا دو هفته آینده یک هیات روسی برای بازدید از کشتارگاه‌ها و کارخانجات صنایع لبنی به ایران سفر کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این بازدیدها در راستای تکمیل بازدیدهای قبلی از کشتارگاه‌ها و کارخانجات صنایع لبنی توسط هیات روسی انجام می‌شود.

رکنی با بیان اینکه پس از بازدید هیات روسی امیدواریم به زودی مرغ و پنیر به روسیه صادر شود، گفت: روسیه وارد کننده عمده پنیر است و تنوع مصرف پنیر در این کشور زیاد است، همچنین انواع پنیر مصرفی این کشور  در کارخانجات فرآوری صنایع لبنی داخل تولید می‌شود.

 50 میلیارد تومان یارانه شیرخام بهار پرداخت شد

رکنی در پاسخ به این سؤال که از 225 میلیارد تومان یارانه شیرخام بهار امسال تاکنون چه مبلغی به حساب دامداران واریز شده است، بیان داشت: 75 درصد از کل مبلغ یارانه شیر به حساب استان‌ها واریز شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع دقیقی از مبلغ واریز شده به حساب دامداران ندارد، گفت: بیش از 50 میلیارد تومان از یارانه شیر خام بهار امسال به حساب تولید‌کنندگان واریز شده است.

منبع:فارس
کد خبر 31502ba6d4b442e2bac0fb155bd25e65

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =