فود پرس - چهل و سومین شماره «اقتصاد سبز» ویژه بهمن ماه حاوی پرونده اختصاصی صنعت سیلو به صاحب امتیازی و سردبیری محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

به گزاش فود پرس، در سرمقاله این شماره که با عنوان «نهضت سیلوسازی بر سر دوراهی کامیابی یا شکست؟!» به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده، به تحلیل نهضت سیلوسازی و فراز و فرودهای آن پرداخته شده است.
در بخشی از سرمقاله می‌خوانیم که «...هنوز معلوم نیست چرا وقتی انجمن سیلوداران در سال 89 طی نامه‌ای به بانک‌ها موضوع اشباع شدن ظرفیت سیلویی کشور را هشدار داد، مسوولان آنچنان بی‌توجهی کردند و به گونه‌ای این نهضت را ادامه دادند که حدود 40 درصد سیلوهای بخش خصوصی پس از سال 89 احداث شده است؟!...»
نان و شکر و درس‌هاس آموزنده عنوان تحلیل‌ دیگر این نشریه است که به قلم مهندس بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر به رشته تحریر درآمده است.
از احیای نخیلات تا طراحی زنجیره تولید نیز عنوان گفت‌وگوی مشروح با محمدرضا شافعی‌نیا، مدیرعامل جهاد استقلال است که حاوی نکات خواندنی بسیاری می‌باشد.
«سیلوسازها بازوی قدرت اقتصادی و امنیت غذایی» عنوان گزارش اصلی نشریه است که به قلم توانای یحیی امیری نوشته شده و در کنار گزارش نخستین همایش فرصت‌های استفاده از سیلوهای بتنی و فلزی که با تیتر «صنعت سیلو زیر سایه سنگین ظرفیت‌های خالی» است در مجموع پرونده کاملی در خصوص آخرین وضعیت صنعت سیلو تشکیل داده است.
4 راهکار کم‌اثر کردن تحریم برای تولیدکنندگان و واردکنندگان، کشاروزی پست‌مدرن، مدیر ارشد «پپسی» مدیرعامل «کرافت‌فود» شد، اینجا کار می‌فروشند، سوسیس و کالباس، انتشار نتایج پنجمین مرحله شمارش آرای نظرسنجی از مصرف‌کنندگان برای انتخاب شرکت‌های برتر صنایع غذایی با تیتر « «مهرام» در یکقدمی «یک‌ویک» و سبقت «چاکلز» از «مینو» »، گشایش 33 روزه پروژه زیرساختی شبکه‌های تعاون روستایی در دهه مبارک فجر، اخبار برندها، ایران ششمین واردکننده بزرگ ذرت در سال 2014 و توانمندی‌های کشاورزی و صنایع غذایی ویژه استان قم از اهم مطالب این شماره این نشریه وزین است.
اپلیکیشن‌های کشاورزی و صنایع غذایی، سرگرمی‌های کشاورزی و دنیای نمایشگاه‌ها ازجمله دیگر مطالب این نشریه است که در کنار بخش تازه ایجاد شده بانک اطلاعات در مجموع «اقتصاد سبز» را به عنوان نشریه‌ای متفاوت معرفی می‌کند.
علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با تلفن 66557704 تماس حاصل نمایند.
کد خبر 347a9484ecb74c17828322f6cafb124b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =