صنایع غذایی>اقتصادغذا- کارگروه صادرات در شرکت بازرگانی دولتی ایران تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» به دستور علي قنبري مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران، کارگروه صادرات شركت تشكيل و احكام اعضاي آن از سوي مديرعامل شركت صادر شد.

معاون وزيرجهاد كشاورزي با صدور احكامي جداگانه، ایرانشاهی، عباسی معروفان، شاهمیر، گودرزی و خانمها عجملو و کرمی را به عنوان اعضاي کارگروه صادرات شركت منصوب كرد.

در احکام صادره آمده است: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی وبه منظور توسعه صادرات غیر نفتی، بدينوسيله به عنوان اعضای کارگروه صادرات شركت منصوب شوید. انتظار می رود با حضور فعال وموثر در جلسات، زمینه توسعه  صادرات، ایجاد ارزش افزوده و ارز آوری را فراهم آورید.

کد خبر 3e2d3ab9539f4c13b9947fd0542c77a1

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید محتشمی ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    4 0
    با سلام و خدا قوت ما از مسولان و دولت محترمان درخواست افزایش تعرفه ها و بخصوص مالیات را در الویت و در دستور کار خود قرار دهد ، چرا این کا باعث افزایش روند پیشرفت و گسترش بخش های تولیدی مواد غذایی و حمایت تولید داخلی می شود. با تشکر
  • رضایی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    2 0
    با سلام ما تولید کنندگاه شرکت مواد غذایی از مسولان می خواهیم که با افزایش مالیات بر ارزش افزوده کاری کنند تا بر کیفیت و تولید بیشتر داخلی افزوده شود.
  • محمد ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    2 0
    سلام ، مسولان مالیاتی باید از شرکت های مواد غذایی مالیات دریافت کنند و بر نظارت و بازرسی مداوم و مستمر بر اجرای درست و کامل بر کیفیت محصول بیفزایند.