رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: پیشنهاد تشکیل کافه نان را حدود دو سالی است که به وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان‌ها و مراکز مرتبط داده‌ایم و اگر بتوانیم مصوبه آن را دریافت کنیم اشتغال‌زایی ایجاد و حلقه واسط بین مشتری و کارخانه تولید نان ایجاد می‌شود.

محمد جواد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه کافه نان‌ها می‌توانند در کنار عرضه نان به مردم نوشیدنی نیز عرضه کنند، گفت: در کشورمان محلی برای صبحانه مردم نداریم. در تمام دنیا این حلقه مفقوده را کافه نان تشکیل می‌دهد که در این مراکز قرار بر این است که خمیرهای نان صنعتی به صورت فریز شده موجود باشد و خریداران می‌توانند نان مورد نظر خود را انتخاب کرده و خمیر نان در داخل فر گذاشته شده و نان داغ و تازه به مردم عرضه شود.

کرمی ادامه داد: در حال حاضر نان‌های صنعتی بعد از تولید، بسته‌بندی می‌شوند که بسته‌بندی کردن حدود 30 درصد از کیفیت نان را کاهش می دهد.

رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم افزود: منتظر دریافت مصوبه تشکیل کافه نان هستیم که خوشبختانه مسئولان نظر مساعدی نسبت به این موضوع دارند.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات این صنف را سازمان امور مالیاتی عنوان و اظهار کرد: پیگیری در خصوص تعدیل نرخ بیمه کارکنان واحدهای نان حجیم از 30 به 10 درصد همانند واحدهای نان سنتی از مهم ترین برنامه های اتحادیه محسوب می‌شود که باید انجام شود.

کرمی خاطرنشان کرد: هم‌چنان مساله بیمه اعضای این اتحادیه و تولیدکنندگان نان‌های حجیم با سازمان امور مالیاتی حل نشده است.
کد خبر 4f2dd2bebcea4b7ea839eb99e2234662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =