کمبود کالای اساسی در سرپل‌ذهاب نداریم

سرپرست جهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: هم اکنون ذخایر کالاهای اساسی برنج، روغن، قند و شکر به میزان لازم برای عرضه در بازار شهرستان وجود دارد و در این خصوص هیچ گونه مشکل و کمبودی نداریم.

نعمت دارابی افزود: به منظور تامین کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ در مجموع  ۱۵ تُن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۲۰۰ هزار ریال، ۶۰ تُن برنج هندی و تایلندی، ۱۲ تُن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، ۷۰ تُن سیب و پرتقال ذخیره سازی و جذب شده و در فروشگاه های عرضه مواد غذایی شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در راستای تنظیم و ثبات و نظارت بر قیمت ها در بازار نیز به طور مستمردر شهرستان پنج  تیم ۲ نفره با همکاری بسیج به صورت ۲ نوبت صبح و ظهر از اصناف بازرسی بعمل می‌آورند و در این راستا وضعیت موجود رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد می‌شود.

دارابی ادامه داد: در بحث بازدید از سطح اصناف بیش از ۴۰۰ گشت انجام شد که در این بازدیدها ۱۷۰ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و  ۲ انبار احتکاری روغن نیز کشف گردید.

او با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ مورد تذکر به اصناف داده شده است، تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که  تلاش خودمان را بیش از پیش به کار می‌گیریم به نحوی که کالاهای اساسی به موقع به دست مصرف کنندگان برسد.

سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در ۱۶ اتحادیه صنفی ساماندهی شده در شهرستان  سرپل ذهاب فعالیت می‌کنند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

منبع:ایرنا

کد خبر 52209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =