واریز یارانه نقدی 800 هزار تومانی دی ماه؛امشب | یارانه نقدی این گروه 2 برابر شد

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمورد زمان واریز یارانه نقدی دی ماه اطلاعاتی را ارائه داده و در ادامه گفت: کالابرگ می‌تواند به انواع مختلف توزیع شود که تصمیم براین شد یارانه نقدی پرداخت شود و اقبال عمومی هم خوب بود.

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمورد زمان واریز یارانه نقدی دی ماه اطلاعاتی را ارائه داده و در ادامه گفت: کالابرگ می‌تواند به انواع مختلف توزیع شود که تصمیم براین شد یارانه نقدی پرداخت شود و اقبال عمومی هم خوب بود.​منابع یارانه نقدی در بودجه سال آینده به ۳۶۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. بر این اساس ماهیانه رقمی نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی میان یارانه بگیران توزیع خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جزییات توزیع کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: قانونگذار در بودجه سال ۱۴۰۱ به دولت تکلیف کرده بود که ما به ازای حذف ارز ترجیحی کالابرگ برای مردم و اشخاص مشمول یارانه تامین کند. در آن زمان زیرساخت‌ها آماده نبود. البته قانون‌گذار اشاره کرده است کالابرگ می‌تواند به انواع مختلف توزیع شود که تصمیم براین شد یارانه نقدی پرداخت شود و اقبال عمومی هم خوب بود.

مرتضوی افزود: برای توزیع کالابرگ، نیاز به تامین زیرساخت‌ها داشتیم که آماده شده و ابتدا در چهار شهرستان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مسئولان استان هرمزگان، بناداریم طرح را این استان تحت سامانه ملی اعتبار یا همان کالابرگ الکترونیکی آغاز کنیم گفت: استفاده از این امکان، ۱۰۰ درصد اختیاری است و یارانه بگیران می‌توانند زودتر از موعدِ واریز یارانه‌ها با استفاده از مبلغی که در کارت پول آنها تعبیه می‌شود، از ۱۱ قلم کالای تعیین شده انتخاب و خریداری کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: درواقع افراد می‌توانند تا قبل از زمان واریز یارانه نقدی، خرید کالا داشته باشند و اگر تمایل نداشتند در موعد مقرر یارانه همزمان با سایر نقاط کشور به حسابشان واریز می‌شود. همانطور که گفته شد این امکان کاملا اختیاری است و الزامی برای خرید کالا وجود ندارد. فرصتی است که فراهم شده و می‌توانند این ۱۱ قلم را از فروشگاه‌ها در سطح استان خریداری کنند و امیدواریم هرچه سریعتر از هرمزگان شروع کنیم و به دیگر استان‌ها برسیم./نامه نیوز

کد خبر 53617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    سلام...یارانه ی نقدی برای ما که بی سرپرست هستیم بهتر است تا کالا برگ
  • حمیده IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 0
    یارانه نقدی بهتره ما سرپرست نداریم؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    کالا برگ بهتر از نقدی است ممنونم
  • احمد محمدی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    همان یارانه را بدین خوب هست من خودم مریض هستم و هیچ درامدی ندارم تازه سر بار خانواده هستم به جای سر پرست
  • ایرانی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    کالابرگ حذف شود
  • غلام‌نبی زابلی خوشبخت IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام عزیزم یارانه نقدی کی واریز میشه واقعا لازم داریم بفکر ملت نیستید والسلام علیکم شما
  • عباس فرخی هنزکی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    دولت احتیاجی نیست ازمن ودیگران سوال کند هرکدام به نعع نطام ومردوم هست اجرا کند هرچه همه یکی من وسلام
  • مظفرفلاحی US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    1 0
    عالی