گوشت ارزان قیمت در راه بازار / توزیع گوشت گرم گوسفندی ۵۰۰ هزار تومانی در میادین تکذیب شد

در حالی که طی دو روز گذشته عکسی که نشان می دهد قیمت یک کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی کیلویی ۵۰۰ هزار تومان شده است در فضای مجازی دست به دست می شود اما مسئولان اعلام کردند از امروز گوشت ارزان قیمت روانه بازار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، عرضه گوشت گرم گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۵۰۰ هزار تومان را در میادین میوه و تره‌بار تکذیب کرد و گفت: فروش گوشت ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت ندارد و حاصل فضاسازی در فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: گوشت گوسفندی گرم ۲۳۲ هزار تومانی امروز به‌صورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار شهرداری و در اقصی‌نقاط شهر تهران عرضه می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: عرضه گوشت گرم گوسفندی ۲۳۲ هزار تومانی از ۱۰ روز آینده دو برابر می‌شود و چند محموله گوشت دیگر وارد تهران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران متذکر شد: میانگین قیمت گوشت شقه در نقاط ختلف تهران هم بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ هزار تومان است.

وزارت کشاورزی: قیمت گوشت منجمد ایرانی ۱۵۰ هزار تومان است

در همین راستا معاون امور ارتباطات مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به تصاویر منتشر شده از گوشت بسته بندی و لوکس ۵۰۹ هزار تومانی واکنش نشان داد و نوشت که قیمت گوشت منجمد ایرانی ۱۵۰ هزار تومان است.

گوشت ارزان قیمت در راه بازار / توزیع گوشت گرم گوسفندی ۵۰۰ هزار تومانی در میادین تکذیب شد

کد خبر 53757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =