توزیع روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی در میادین و فروشگاه های زنجیره ای/ تامین ارز ۵۰۰۰ تن گوشت منجمد برزیلی موجود در گمرکات کشور

پیمان پاک گفت: با پیگیری های وزارت جهاد و همکاری معاونت ارزی بانک مرکزی ارز لازم برای ۵۰۰۰ تن گوشت منجمد که در گمرکات کشور معطل بود تخصیص و بلافاصله تامین شد.

علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، خاطرنشان کرد: ورود این حجم از گوشت منجمد همزمان با نزدیکی به ایام محرم کمک شایانی به کنترل بازار گوشت قرمز می کند.
وی همچنین از حمل بیش از ۲۰۰۰ تن گوشت منجمد دیگر از بنادر امارات به سمت ایران خبر داد و گفت: علاوه بر این با هماهنگی معاونت بازرگانی وزارت جهاد و واردکنندگانی که متعهد به تامین مستمر و با برنامه گوشت گوسفندی شده اند، روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی از آسیای میانه و رومانی وارد کشور شده و به قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار و نیز به صورت قطعه بندی در فروشگاه های زنجیره ای در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
قائم مقام وزیر کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار از در نظر گرفتن ۴۰۰ میلیون دلار ارز تا پایان سال برای واردات گوشت گرم و دام زنده مورد نیاز کشور تا پایان سال با هدف تنظیم بازار خبر داد.

کد خبر 54090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =