فود پرس - انجمن صنفی کارفرمایی تصفیه کنندگان شکر خام در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما به ثبت رسید و قاسم فلاحتی دبیر انجمن شد.

به گزارش فود پرس، انجمن صنفی کارفرمایی تصفیه کنندگان شکر خام پس از برگزاری مجمع موسس در تاریخ 1393/10/20 و با تایید انتخابات و اساسنامه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در تاریخ 1393/10/30 رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

بنابر این گزارش در این مجمع پس از شمارش آراء افراد زیر به عنوان اعضای هیات مدیره و بازرس انتخاب شدند:


گفتنی است اعضای هیات مدیره مهندس قاسم فلاحتی از چهره های با سابقه و شناخته شده تشکل های صنایع غذایی را به عنوان دبیرانجمن انتخاب کردند.

در کارنامه فعالیت های تشکلی فلاحتی سمت هایی نظیر دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، دبیر و عضو هیات مدیره  انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران، قائم مقامی دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به چشم می خورد.

فلاحتی در گفت و گو با فود پرس در خصوص اهداف تشکیل انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: احیاء و استیفای حقوق حقه صاحبان صنعت تصفیه شکر به صورت خاص و حفظ منافع ملی با تاکید بر تامین به موقع و به هنگام مواد ولیه مورد نیاز با لحاظ اولویت تامین از داخل کشور و پوشش کسری مورد نیاز به صورت واردات جهت بهره برداری از سرمایه گذاری های به عمل آمده و استمرار اشتغال مستقیم و غیرمستقیم  به صورت پایدار از مهم ترین اهداف این انجمن است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی جامع و همه سویه، ارائه آمار مسوولانه و واقع بینانه در خصوص وضعیت تولید، واردات و تنظیم بازار شکر را در راستای کمک به مسوولان  به منظور تصمیم گیری درست و به موقع را از دیگر اهداف تاسیس انجمن صنفی  تصفیه کنندگان شکر بر شمرد.





کد خبر 606cf55640ad4708b34cae88e6102880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =