کنگره سراسری چهره های نام آشنای مدیریت ایران در مرداد ماه سال جاری به همت بنیاد چهره های ماندگار و مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما، در این کنگره که با حضور مشاورین و مدیران و مسئولین و شخصیت های مطرح سیاسی و اقتصادی  برجسته کشور برگزار شد، مدیران منتخب و نام آشنای مدیریت ایران ، معرفی و به آنها مدال چهره های ماندگار ایران و لوح کنگره اهدا گردید
در این مراسم افشین جمشیدی لاریجانی مدیریت مجموعه تالارها و هتل رستوران های حاج محسن به عنوان چهره نام آشنا و ماندگار مدیریت ایران انتخاب و مدال چهره های ماندگار ایران را دریافت کرد.
این گردهمایی بزرگ مدیران مطرح کشور که با عنوان کنگره ملی چهره های نام آشنای مدیریت ایران با رویکرد بهبود فضای کسب و کار و تعالی سازمانی برنامه ریزی شده بود با شناسایی مدیرانی که باید ممیزی می شدند و از طریق هیات داوران با لحاظ الزامات و پارامترهای  از پیش تعیین شده کسب امتیاز می کردند و در نهایت تشخیص صلاحیت  می شوند اقدام به انتخاب تعدادی از مدیران نام آشنا نمود که در این مراسم ضمن معرفی مدیران، مدال چهره ماندگار مدیریت ایران به  منتخبین اهدا گردید. 
 افشین جمشیدی لاریجانی در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت : افتخار می کنم که به عنوان چهره ملی انتخاب شدم ، قطعا در این مرز وبوم چهرههای مختلفی در عرصه های کار و اندیشه و هنر هستند، که شاید لایق تر از من باشند اما از اینکه در ممیزی  ها و پارامترهای انتخاب داوران توانستم حائز شرایط شوم خدارا شاکرم .
جمشیدی گفت: شاید اگر پای صحبت های هر مدیری در رشته های مختلف بنشینید از درد دل ها و مشکلات سخن به میان بیاید ، اما من اعتقاد دارم صنعت گردشگری و خدمات  پذیرایی برای من با تمامی سختی ها بسیار دلچسب و غرور آفرین است.
وی افزود این صنعت یک صنعت ۱۰۰در صد ایرانی و غیر وابسته و کاملا به نفع منافع ملی است که دولتمردان ما نیز به آن اذعان دارند،  اما روند توسعه گردشگری و پرورش مدیران کارآمد و کارشناس و شایسته حلقه مفقوده این صنعت است وی تصریح کرد : مدیر دولتی یا خصوصی به نظر من تفاوتی ندارد، مدیر باید شایسته و عاشق کارش باشد ، فقط همین دو کلمه شایسته و عاشق ؛ می تواند کل سیستم مدیریتی کشور را بهبود ببخشد.

منبع:اقتصادپویا
کد خبر 6a900d2ae2d648848c64273221b37765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =