معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی از طرح احیای 550 هزار هکتار دشت های خوزستان و ایلام به عنوان بزرگ ترین طرح تاریخ کشاورزی ایران یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده با سپاسگزاری از مجریان این طرح بر لزوم افزایش سرعت و دقت در انجام طرح تاکید کرد و اتخاذ تمهیدات و طراحی های مدیریتی برای کاهش هزینه های این طرح را ضروری برشمرد.

وی در در جمع مدیران و مجریان طرح احیای 550 هزار هکتار از دشت های خوزستان و ایلام اعلام کرد: به همان میزان که عملیات آماده سازی اراضی نظیر تسطیح اراضی،انتقال آب، زهکشی و... پیچیده و سخت است، فعالیت های اصلی در این اراضی یعنی کشت و تولید محصولات کشاورزی مهم تر و اساسی تر است و باید همزمان برنامه ریزی لازم برای بهره برداری مناسب از این اراضی صورت پذیرد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: با شروع کشت و کار و تولید در این اراضی علاوه بر افزایش درآمد و بهبود زندگی کشاورزان، تولید محصولات کشاورزی نیز ارتقاء یابد.

بخشنده همچنین از عنایات ویژه مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری در تامین اعتبارات اجرای این طرح قدردانی کرد و افزود: لازم است با انجام به موقع و درست این طرح، پاسخ مناسبی به اعتماد مسولان دهیم و انتظارات به حق آنان را برآورده سازیم.

منبع:ایانا
کد خبر 7057e06170fb47509a4d03fad57bfa8a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =