در نخستین جلسه هیات‌مدیره جدید اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران ایران، انتخابات اعضای هیئت‌مدیره برای شناسایی اعضای جدید برگزار و تغیرات گسترده‌ای در میان اعضای هیات مدیره ایجاد شد.

به گزارش ایانا، بعد از انتخابات اعضای جدید هیات‌مدیره این اتحادیه که در مهرماه سال جاری همزمان با تغییر فصل کشاورزی برگزار شد، در روزهای پایانی هفته گذشته نیز اعضای جدید این اتحادیه بر اساس رأی افراد انتخاب شدند.

در انتخابات مهرماه سه عضو جدید از استان‌های مرکزی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره انتخاب و استان‌های آذربایجان غربی و مازندران از فهرست هیات‌مدیره حذف شدند.

بنا بر این گزارش، اعضای جدید هیات‌مدیره در این جلسه ضمن تبادل نظر درباره سیاست‌های آینده اتحادیه، در راستای اجرای ماده 45 اساسنامه خود نسبت به انتخاب رئیس، نایب‌رئیس و منشی هیات‌مدیره با اخذ رأی اقدام کردند.

بر این اساس، حسین نعمتی نماینده اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان قزوین به جای سیروس روستا، رئیس جدید هیات‌مدیره این اتحادیه بزرگ بخش کشاورزی شد.

در ادامه، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی رستگار، نماینده اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران آریان استان خراسان جنوبی به سمت نایب‌رئیس و سیدسعید حسینی، نماینده اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی و سنتی استان مرکزی به سمت منشی هیات‌مدیره، عباس نادری آذربایجانی نماینده اتحادیه دامداران استان فارس و سعید کیانی، نماینده اتحادیه دامداران استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شدند تا بر این اساس تمام اعضای هیات‌مدیره این تشکل تغییر کنند.

گفتنی است، حسین نعمتی، نماینده اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان قزوین در دوره قبل نیز عضو هیات‌مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران بود که در این دوره به سمت ریاست هیات‌مدیره رسیده است.

لازم به ذکر است، 31 استان کشور و حدود 600 تعاونی با دو میلیون نفر عضو تحت پوشش این اتحادیه سراسری قرار دارند.
کد خبر 7378b770b4a44617a229aca9af7ba4d1

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =