غذا و تغذیه> یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی فست فود را برای درمان کم خونی، لاغری و سلامت زنان باردار توصیه کرد.
غذایی مفید برای زنان باردارهمبرگر با سس ارده حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، D ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱ ، B۲ ، B۶ ، B۱۲ ، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم، سلنیوم، منیزیم، آهن، فیبر، گوگرد و اسید فولیک است.
برای بررسی خواص همبرگر با سس ارده و اینکه مصرف این غذا برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.
مهم‌ترین خواص همبرگر با سس ارده
حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درباره مهم‌ترین خواص همبرگر با سس ارده اظهار کرد: این غذا به علت داشتن آهن، اسیدفولیک و ویتامین B۱۲ برای مبتلایان به کم‌خونی، افراد لاغر و زنان باردار بسیار مفید است.
وی درباره خواص دیگر همبرگر با سس ارده بیان کرد: این غذا به علت وجود پروتئین بالا موجب عضله‌سازی در افراد می‌شود؛ همبرگر با سس ارده به علت داشتن کلسیم، فسفر و ویتامین D نقش موثری در استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها دارد و از بروز پوکی استخوان در افراد جلوگیری می‌کند.
این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: همبرگر با سس ارده تاثیر چشمگیری در تقویت سیستم بینایی، عصبی و ایمنی بدن دارد؛ این غذا انرژی زیادی را در بدن تولید می‌کند.
عظمایی یادآور شد: افراد چاق و مبتلایان به فشار و غلظت خون نباید در مصرف همبرگر با سس ارده زیاده‌روی کنند. در مقاله " برای غلظت خون چه بخوریم " بیشتر در مورد مواد غذایی برای جلوگیری از لظت خون بخوانید.
منبع:شفا آنلاین
کد خبر 73b9ac8ea01346c592a497abb47c4648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =