مواد  غذایی> معاون شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع 33 هزار تن مرغ و گوشت برای تنظیم بازار این محصولات در ماه رمضان خبر داد و گفت: هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد دولتی 5100 تومان و هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد دولتی 21 هزار تومان در بازار رمضان عرضه می‌شود.

عباس والوزی اظهار کرد: براساس تکلیفی که ستاد تنظیم بازار در طرح ضیافت ماه رمضان برای شرکت پشتیبانی امور دام تعیین کرده، سهمیه همه استان‌ها برای توزیع گوشت و مرغ به آنها اعلام شده و به محض برگزاری ستاد تنظیم بازار در استان‌ها و اعلام آمادگی از سوی آنها برای توزیع، سهمیه مرغ و گوشت آن استان ارسال خواهد شد.

وی افزود: موجودی شرکت پشتیبانی امور دام برای گوشت مرغ حدود 110 هزار تن و برای گوشت قرمز حدود 5000 تن است که البته موجودی گوشت قرمز شرکت پشتیبانی امور دام با احتساب محموله‌های در حال ارسال و وارداتی بیشتر از این میزان است.

به گفته والوزی 30 هزار تن گوشت مرغ و 3000 تن گوشت قرمز دولتی برای تنظیم بازار ماه رمضان توزیع می‌شود.

قیمت منطقی مرغ کیلویی 7000 تومان است

معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به سیاست‌گذاری‌های انجام شده به نظر می‌رسد افزایش قیمتی برای گوشت و مرغ در بازار شاهد نباشیم.

والوزی ادامه داد: قیمت منطقی برای هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در بازار 7000 تومان است.

وی تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام با توجه به ذخایر خود، آمادگی توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار ماه رمضان به هر میزان را دارد تا شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌ این محصولات نباشیم.


منبع:ایسنا
کد خبر 78857cadd89148bdabf28104b686bce4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =