فود پرس - رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران از برگزاری جشن ملی روز جهانی غذا در مهرماه خبر داد.

 به گزارش فود پرس، اسماعیل خاتمی مقدم گفت: به مناسبت شانزدهم اکتبر، روز جهانی غذا ، جشن ملی این روز به میزبانی انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران بیست و سوم مهر ماه در شهر ساحلی بابلسر در مجتمع تفریحی و توریستی میزبان برگزار خواهد شد.این جشن برای سومین بار و هر ساله متناسب با شعار سال فائو (سازمان جهانی خوار و بار وکشاورزی ) برگزار می‌گردد .

وی در توضیح شعار امسال فائو گفت: سازمان جهانی غذا شعار سالش را کشاورزی خانوادگی:تغذیه جهانی ، مراقبت از زمین قرار داده که منظور از تغذیه جهانی رویکرد دسترسی غذا برای همه و مراقبت از زمین ، حفظ محیط زیست است  و مد نظر داریم با محور قرار دادن  این شعار، جشن ملی روز جهانی غذا را با شعار  غذا و سلامتی برگزار کنیم. هدف انجمن نیز از برگزاری این جشن فرهنگ سازی و آشنایی مصرف کننده با مصرف غذای سالم می باشد.

خاتمی در مورد مهمانان جشن ملی روز جهانی غذا  گفت : این جشن با حضور نزدیک به هزار نفر از خانواده مدیران ، کارشناسان و صنعتگران صنایع غذایی ، تشکل های مردمی ، دستگاههای دولتی مرتبط با صنعت غذا در سطح استان و کشور، دانشگاهیان و اصحاب رسانه ها در دو قسمت محیطی و سالنی برگزارخواهد شد.

رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران افزود: در این جشن از چهره های سرشناس صنعت غذایی کشور و استان ، واحدهای نمونه  صنعت غذایی مازندران تقدیر به عمل می آید و واحدهای سلامت محور  نیز معرفی خواهند شد.
کد خبر 820fe6cb88d44afc85005d25a00ab21d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =