۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
مواد غذایی> کله پاچه در کشور ما بسیار پرطرفدار است و به جرات می توان گفت، لذیذترین، دلچسب‌ترین و محبوب‌ترین غذای سنتی ایرانی شناخته می شود.

این غذا از هر سن و رده و موقعیت اجتماعی طرفدار دارد و در حال حاضر قرارهای کله پاچه خوری بین اعضای فامیل و دوستان خیلی باب شده است.

کله‌پاچه در کنار لذیذ بودنش غذایی پرانرژی و با کیفیت پروتئین بالا محسوب می‌شود. پروتئین موجود در آن برای رشد و ترمیم بسیاری از بافت‌‌های بدن مفید است.

البته کله پاچه با وجود دارا بودن پروتئین و ویتامین‌ها، سرشار از کلسترول و اسیدهای چرب مضر نیز است.
ولی بااین وجود چیزی از محبوبیت آن نزد ایرانی ها نکاسته است.

درطول سال های اخیر هر روز بر تعداد طباخی ها در شهر تهران افزوده می شود که البته هر کدام ازطباخی هانیزبا روش های خاصی به دنبال ارائه خدمات بهتر و جذب مخاطب بیشتر هستند.

طباخی سایه یکی از این دست طباخی هایی است که در منطقه ستارخان واقع شده است .

این طباخی توانسته در کنار به وجود آوردن یک فضای دلنشین مخصوص کله پاچه خورها با عرضه نان سنگگ داغ ومخلفات مشتریان زیادی را جذب نماید .

اما به تازگی این طباخی در اقدامی جالب با کمک سایت تخفیفان برای بالا بردن رضایت مشتریان و افزایش تعداد آنها ،فروش کله پاچه با تخفیف 40 درصدی را نیزآغاز کرده است.به عبارتی دیگر 40درصد تخفیف برای یک دست کامل کله پاچه مخصوص ۱ تا ۴ نفر در طباخی سایه تنها با پرداخت ۲۸۸۰۰ تومان اما با ارزش ۴۸۰۰۰ تومان میسر خواهد بود.

پس فرصت را ازدست ندهید وبرای تنوع هم که شده سری به سایت تخفیفان بزنید و لذت کله پاچه خوری اونهم با تخفیف را در کنار دوستان یا اعضای خانواده تجربه کنید.

آدرس :ستارخان-خسرو شمالی-جنب سازمان آب

شماره تماس:۴۴۲۸۲۴۰۲
کد خبر 8838b794116742bd9c59e717d7bba61e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =