صنایع غذایی> دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران گفت: گرانی روغن در کشور مربوط به روغن‌های نیمه‌جامد است و خوشبختانه ۹۰درصد مشکل روغن مایع خانوار برطرف شده است.

امیر هوشنگ بیرشک ابراز کرد: خوشبختانه 90 درصد مشکل روغن مایع خانوار برطرف شده و این کالا در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور موجود است.

وی اظهارداشت: توزیع روغن مایع خانوار در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های محلی نیز آغاز شده است.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران گفت: اگر بانک مرکزی بنا به قولی که داده است طی همین هفته ارزهای قابل انتقال را تخصیص دهد و مواد اولیه از گمرکات ترخیص شود برای 10 تا 12 روز آینده مشکل تأمین روغن نیمه‌جامد هم در کشور برطرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: گزارشی تا به امروز راجع به کارخانه‌های تولیدی روغن نباتی در کشور وجود نداشته است که بخواهند بالاتر از قیمت مصوب محصول خود را بفروشند.

بیرشک تصریح کرد: تمامی روغن‌هایی که در بازار وجود دارد تولیدی همین کارخانه‌هاست و با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت که رویشان درج شده است در حال توزیع‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه قیمت روغن نباتی به‌صورت رسمی در روزهای اخیر هیچ تغییری نداشته است، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید با گرانفروشان برخورد جدی داشته باشند.

منبع:تسنیم
کد خبر 8a8a6f5b2e1942d9befeb1ffc1fe109a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =