جلسه مجمع عمومي عادي سالانه به طور فوق العاده شركت بازرگاني دولتي ايران به منظور بررسي صورت هاي مالي و تعيين تكليف بندهاي گزارش حسابرس قانوني، برگزار و صورت هاي مالي تصويب شد.

در جلسه مجمع عمومي این شركت كه از این پس در حیطه مسوولیت وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، علاوه بر نمايندگان اعضا، هيأت مديره، حسابرس قانوني و مديران مالي شركت نيز حضور داشتند، ابتدا علی قنبري معاون وزير و مدير عامل شركت در سخناني به بيان فعاليت ها و عملكرد شركت در خصوص تامين و توزيع كالاهاي اساسي پرداخت و سپس قدرت حيدري، عضو هيات مديره و معاون اداري و مالي اقدامات و عملكرد شركت در خصوص تهيه ي صورت هاي مالي و بستن حساب ها و رفع مغايرت هاي موجود را در قالب پاورپوينت ارائه كرد.
بر پايه اين گزارش پس از ارائه گزارش عملكرد شركت، بندهاي گزارش حسابرس قانوني در خصوص صورت وضعيت عملكرد مالي شركت قرائت شد كه پس از توضيحات و گزارش های هيات مديره، در خصوص تك تك بندهاي حسابرسي تعيين تكليف و صورت هاي مالي شركت به تصويب اعضا مجمع رسيد.
در این جلسه همچنین مقرر شد تا تکالیف تعیین شده توسط مجمع از سوی هیات مدیره شرکت پیگیری شود و در کارگروه تعیین شده توسط مجمع به صورت ماهانه مورد پایش و ارزیابی قرار گیرد.
لازم به ذکر است این مجمع با حضور اعضایی متشكل از نمايندگان وزارت اقتصاد دارايي و سازمان مديريت برنامه ريزي و به رياست عبدالمهدی بخشنده ، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزير جهاد كشاورزي برگزار شد.

منبع:ایانا
کد خبر 8a9c94edf7d340028eadde205d89bc36

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =