فود پرس - دومین شماره نشریه «نبض اقتصاد» به صاحب‌امتیازی، مدیرمسوولی و سردبیری محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

به گزارش فود پرس، در سرمقاله این شماره که به قلم سردبیر و با عنوان «چند گام جلوتر از وعده‌های اقتصادی» به رشته تحریر درآمده، به تحلیل سفر روحانی به نیویورک و وابستگی بیش از حد اقتصاد به مذاکرات هسته‌ای پرداخته و نتیجه گرفته که بر مبنای شاخص‌های اقتصادی نظیر تورم دولت از وعده‌های خود چندگام جلوتر نیز رفته است.
جزییات جدید از وام 50 میلیون تومانی مسکن، رشد اقتصادی بعد از 8 فصل سرانجام مثبت شد، گزارشی تحلیلی اندر حکایت احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با عنوان «همه چیز در یک تابلو خلاصه می‌شود»، تاخیر در توافق با ایران؛ افزایش هزینه اقتصاد جهان، کاهش 5 هزار میلیارد تومانی پایه پولی، نرخ رشد اقتصادی دنیا در سال 2015، نگاه‌ها به دنبال کلید قفل‌گشا!، گران‌ترین و ارزان‌ترین کشورها برای تحصیل، پاییز بهترین زمان خرید مسکن ماحصل گفت‌وگو با رییس کانون سراسری انبوه‌سازان، 68 مزیت بانکداری الکترونیک، افزایش 12.5 درصدی چک‌های برگشتی، اقتصاد ایران از شوک‌های بزرگ تا ثبات و رشد 40.5 درصدی تسهیلات بانکی ازجمله مطالب این نشریه وزین تحلیلی است.
تهران بی‌مادر می‌شود عنوان مطلبی است که به جدال دولت و شهرداری در بوستان مادر پرداخته، حرکت مثبت صنعت در خروج از رکود، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی با توسعه صنعت لوازم خانگی، افزودن کارگروه صنعتی به احزاب، کلید توسعه روابط تجاری ایران و بلغارستان در دستان یک دندانپزشک، بهره‌وری در اقتصاد انرژی با خانه کم‌مصرف، معادله‌های سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، معرفی بلندترین و پست‌مدرن‌ترین برج‌های جهان و ... ازجمله اهم مطالب این نشریه وزین است که گروهی از نویسندگان نام‌آشنای اقتصادی را دور هم جمع کرده است.
گفتنی است نبض اقتصاد در دومین شماره خود چهره های نام آشنای رسانه ها نظیر ساسان والی زاده، محسن شمشیری، نوشین جمشیدی، نوشین قدم آهاری،زهرا گیو، مونا مشهدی رجبی و ... را گردهم آورده است.

علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه با شماره تلفن 66524487 تماس حاصل نمایند.
کد خبر 9e814af2c27c4b6c9599510b68d4171e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =