نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه در جلسه این کمیسیون موضوع تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت مورد بحث قرار گرفت گفت: دخل و تصرف مدیران وزارت بهداشت بر شرکت‌های واردکننده دارو از دلایل این مساله است.

محمدحسین قربانی در ارتباط با موضوع تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو در کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر بهداشت، معاون غذا و دارو و تعدادی از دوستان موافق و مخالف با موضوع تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت که در کمیسیون بهداشت برگزار شد حضور داشتند و بحث‌های مختلفی مورد گفت‌‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: 2 مورد در ارتباط با منابع مالی وزارت بهداشت و دو مورد در ارتباط با مسائل مختلف غذا و دارو مورد بحث قرار گرفت و از آنجایی که سازمان و غذا و دارو زیرمجموعه وزارت بهداشت است از هیات رئیسه درخواست کردیم تا هر 4 مورد را به یک مورد تبدیل کنند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اضافه کرد: شرک‌های وارد کننده دارو و دخل و تصرف مدیران وزارتخانه بهداشت در این شرکت‌ها محور سوالات در حوزه غذا و دارو که وزیر بهداشت و معاونش صحبت‌هایی جهت قانع کردن دوستان انجام داده‌اند.

قربانی خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت 10 روز کاری فرصت دارد تا نظر نهایی را اعلام کند و در این جلسه قرار بر آن شد نشستی با حضور اعضای کمیسیون بهداشت، مجمع غذا و دارو، انجمن داروسازان و ... برگزار شود تا شفاف‌سازی لازم صورت گیرد و پس از آن قرارداد نهایی اعلام شود.

منبع:فارس
کد خبر ab5c96265d614f63aad72ab92d0631d4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =