صنایع غذایی> اقتصاد غذا – اعضای هیات مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی پس از کش و قوس های فراوان بالاخره داریوش محمودی را به عنوان دبیر انجمن  روغن نباتی انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، پس از بیش از یک دهه ثبات و پس از تغییر چهار دبیر طی چهار سال (از سال 91 الی 95)، صبح امروز داریوش محمودی دبیر هیات مدیره و مشاور مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران با نظر هیات مدیره انجمن بر مسند دبیری قرار گرفت تا اعضای انجمن امیدوار باشند با حضور چهره ای جدید، صنعت روغن نباتی آرامش و ثبات را بار دیگر تجربه کنند.

بنا بر این گزارش  صنعت روغن نباتی در شرایط کنونی با مشکلات و چالشهای عدیده ای نظیر  کمبود روغن خام در بازار و انتظار از دولت و شرکت بازرگانی دولتی برای حل این معضل، تعیین تکلیف و رسیدگی به روغن های امانی پر حرف و حدیث دولتی در مخازن شرکتهای بخش خصوصی و همچنین چالش افزایش قیمت روغن نباتی به رغم تخفیف های پایان ناپذیر و مداوم شرکتهای روغن نباتی در بازار و ... مواجه است و انتظار می رود دبیر جدید انجمن روغن نباتی بتواند بر مشکلات فوق  فایق آید.

پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد غذا «فود پرس»، حضور آقای داریوش محمودی در سمت دبیری انجمن صنفی صنایع روغن نباتی را به ایشان تبریک می گوید.


کد خبر b4336f8ef85b4a3c9d7c341e2798d804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =