اعضای جدید هیات‌مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، طی برگزاری انتخابات مجمع عمومی و حضور 65 نفر از اعضاء انتخاب و معرفی شدند.


آیین انتخابات هیات‌مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران شامگاه دیروز در محل مؤسسه جهاد استقلال و با حضور 65 نفر از اعضاء برگزار شد.

در این انتخابات 15 نفر از اعضا برای حضور در انتخاب هیات‌مدیره کاندید شدند که در نهایت محمدحسین عزیزی 34 رأی، احمد فتح‌الهی 32 رأی، شهریار دبیریان 31 رأی، حمید جرئتی 28 رأی، محمدرضا شافعی‌نیا 25 رأی، محمدرضا کوشکی 24 رأی و پرویز جهانگیری 22 رأی به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره انتخاب شدند.

حمید عزت‌پناه با 22 رأی و کامران سپهری با 20 رأی به‌عنوان اعضای جدید علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

سیدمحمد حسینی نیز با وجود اینکه 33 رأی آورد، به دلیل مشکل آیین‌نامه‌ای به عنوان عضو جدید هیات‌مدیره انتخاب نشد، بر این اساس وی به‌دلیل اینکه در گذشته دو دوره رئیس هیات‌مدیره بوده است، برای انتخاب مجدد باید سه‌چهارم آراء را به‌دست می‌آورد، که حائز این آراء نشد.

بنابراین گزارش پیش از اخذ آرا، مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال نیز قبل از برگزاری انتخابات درباره انجمن علوم و متخصصین صنایع غذایی ایران گفت: با توجه به اینکه انجمن علوم و صنایع غذایی، یک انجمن علمی است، نیاز به ورود بیشتر چهره‌ها و هیات‌های علمی دانشگاه‌ها دارد.

محمدرضا شافعی‌نیا درباره بخش‌های اقتصادی این انجمن نیز تأکید کرد: ایجاد و توسعه برندهای معتبر در بخش صنایع غذایی، تأمین‌کننده غذای باکیفیت برای مردم است که در صورت انتخاب به آن توجه می‌کنم.

گفتنی است، ابوالحسن خلیلی، دبیرکل اسبق کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران و دبیر انجمن صنفی روغن نباتی نیز برای انتخابات هیات‌مدیره این انجمن نامزد شده بود اما موفق به کسب حد نصاب آرای لازم برای حضور در هیات مدیره این انجمن نشد.


هیات‌مدیره جدید علوم و صنایع غذایی ایران در روزهای آینده از میان خود یک نفر را به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره انتخاب می‌کند.



منبع:ایانا
کد خبر bbdb2f0dfbaa42528b8b7f68cce8c5cc

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =