۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
محمد موسوی مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران با اشاره به تعطیلی ۱۵۰واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی در دو‌سال اخیر گفت: تبلیغات منفی علیه صنعت فرآورده‌های گوشتی باعث کاهش تقاضا شده، ضمن این‌که هزینه‌های تولید افزایش داشته و تولید فرآورده گوشتی گران تمام می‌شود اما قدرت خرید مردم کاهش داشته است.

او ادامه داد: درحال حاضر گوشت مورد نیاز برای استفاده در این صنعت به اندازه کافی موجود نیست و هزینه تأمین آن بالاست. درعین ‌حال هزینه واردات نیز افزایش داشته و همین مسأله به افزایش هزینه‌ها دامن زده است. موسوی همچنین توضیح داد: میانگین مصرف فرآورده‌های گوشتی اعم از برگرها، سوسیس و کالباس از ٦,٥کیلو در‌ سال ٩٢ به ٣ کیلو در ‌سال ٩٣ رسیده و اگر هرچه سریع‌تر به مشکلات این صنف رسیدگی نشود، تعطیلی واحدها ادامه‌دار خواهد شد.
کد خبر bc841be8a23d409b8338c002ff7f65e1

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =