صنایع غذایی> اقتصادغذا –غلامعلی سلیمانی بنیانگذار گروه صنایع غذایی سولیکوکاله در دیدار با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان به منظور تقویت روحیه اعضای تیم جایزه 100 هزار دلاری را برای حضور موفق در رقابت های جام جهانی جوانان در نظر گرفت.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان پیش از عزیمت به مسابقات جام جهانی جوانان در لتونی با حضور در دفتر گروه صنایع غذایی سولیکو –کاله با غلامعلی سلیمانی دیدار کردند.
در این دیدار غلامعلی سلیمانی ضمن بیان سخنانی روحیه بخش، به همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان که از سال 1393 تحت حمایت کاله بودند جایزه نقدی 1000 دلاری را اهدا کرد.
بنیانگذار گروه صنایع غذایی سولیکو –کاله به جوانان تیم ملی بسکتبال اعلام کرد که در صورت قهرمانی در مسابقات جام جهانی بسکتبال به هر نفر 5 هزار دلار جایزه نقدی پرداخت می شود. 
سلیمانی خاطرنشان کرد: در صورت حضور درفینال مبلغ 4 هزار دلار، حضور در جمع چهار تیم 3 هزار دلار و در صورت صعود از گروه به هر یک از اعضای تیم ملی بسکتبال مبلغ 2 هزار دلار جایزه پرداخت می شود.
در پایان این دیدار و به منظور قدردانی از حمایت های شرکت کاله، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران پیراهن تیم ملی را امضاء و به غلامعلی سلیمانی اهدا کردند.
کد خبر c5c63aa5089e44a9b1eddf5bda21171a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =