کشاورزی>  مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از پهلوگیری ۱۱۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در سال جاری در بندر امام خمینی خبر داد و گفت: در این مدت ۶میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا وارد ایران شد.

به گزارش اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، عادل دریس اظهار داشت: به‌دنبال ورود ١١٨ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در 5ماهه نخست سال جاری، بیش از 6 میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شد که رشد ١٧درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد.

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان ‌افزود‌: ‌این میزان کالا که شامل دانه روغنی، کنجاله سویا، جو، روغن خوراکی و گندم است 5 میلیون و ٧١٣ هزار تن از آن با استفاده از ناوگان جاده‌ای و ١٢ هزار تن نیز از طریق ناوگان ریلی به‌منظور تسریع در خروج کالا‌های اساسی به مبادی مصرف در اقصی نقاط کشور ارسال شده است.
وی ادامه داد‌: تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از 6 میلیون تن انواع کالای اساسی با همکاری عوامل مختلف اجرایی از این بندر خارج شده است.

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به نگهداری بیش از ٣ میلیون و 300 هزار تن انواع کالا‌های اساسی در‌ مجتمع بندری امام خمینی گفت: با همکاری و هم‌افزایی دیگر دستگاه‌های اجرایی روند خروج کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی همچنان ادامه دارد.

منبع:تسنیم
کد خبر d1e71bd31a0945649403b600f744261f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =