۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
مواد غذایی> برای خیلی از ما، یک رستوران خوب به جز فضای زیبا و غذای دلچسب و البته سرویس عالی یک آیتم مهم دارد که باعث می‌شود آن رستوران برای همیشه در ذهنمان باقی بماند.آیتمی که چیزی نیست جز خاطراتی که در آن رستوران برایمان ساخته می‌شود. "دیم" از همان دست رستوران‌هاست.
رستورانی که به خاطر تمام محسناتش و البته مهم‌تر از همه تلاشی که پرسنل آن از مدیریت گرفته تا آشپز و کارکنانش به کار می‌گیرند، به خاطره‌ای تبدیل می‌شود که چیزی فراتر از صرفا خوردن یک وعده غذای لذیذ است.



دیم پس از سه سال تلاش و برنامه‌ریزی برای بهترین بودن، حالا دیگر جای خود را میان مشتری‌هایش و صد البته اعضای فیدیلیو کلاب حسابی باز کرده است. بی‌جهت نیست که در میان رستوران‌های عضو کلاب، دیم بارها و بارها چه از نظر میزان فروش و چه رضایت مشتریان اولین و بهترین بوده است.




دیم را بیشتر با استیک‌ها و البته سلمون‌هایش می‌شناسند. بشقاب‌های دیم به خاطر کیفیت بالای فیله استیک و سلمون‌های نروژی، طریقه مزه‌دار کردن و پخت عالی و همینطور چیدمان منحصر به فردش حسابی معروف شده است. خیلی بعید است کسی مشتری دیم بوده باشد و طعم و مزه عالی استیک‌های آن را جزو بهترین استیک‌های این شهر به خاطر نیاورد. البته این همه ماجرا نیست، دیم بشقاب ماکیان و البته غذاهای دریایی هم دارد. به اضافه چند مدل پاستای عالی که البته خبر خوش این است که این چند مدل به زودی به یک صفحه کامل از چندین و چند پاستای متنوع و البته خوش‌طعم تبدیل خواهد شد.




در دیم به همه چیز فکر شده است. از نور پردازی گرفته تا موزیک بنا بر شرایط، زمان و حال و هوای رستوران طراحی و از پیش تعیین شده است. موسیقی شب با روز فرق دارد، نورپردازی سالن با تراس متفاوت است و همه چیز جوری طراحی شده که آرامش، حاکم مطلق این رستوران باشد.
رستوران دیم، علاوه بر همه جذابیت‌هایش، یک تراس منحصر به فرد هم دارد که به خصوص جان می‌دهد برای شب‌های تابستان. این روزها تراس دیم، با یک تغییر دکور جدید و فضایی دنج و دوست‌داشتی، نورپردازی عالی، فضای سبز و حفاظ شیشه‌ای متحرک دور آن آماده است برای دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های شما که برایتان مهم است شامتان را کجا بخورید.




دیم پکیج مخصوص افطار هم دارد. اگر به هنگام افطار به دیم بیایید، می‌توانید یک افطاری خوشمزه و عالی هم میل کنید که شامل قوری چای، بامیه و خرما و کمی بعد، نان، پنیر، سبزی، گردو، هندوانه و خیار و گوجه است و حال و هوای مخصوص به خود را دارد.
دیم به زودی منوی متفاوتی را با یک گریز به غذاهای مدیترانه‌ای و تمرکز بیشتر بر منوی ایتالیایی ارائه می‌کند. منویی که در آن پاستاها با یک صفحه کامل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و سالادها، با ترکیبات متنوع‌تر و البته اضافه شدن آیتم‌های مختلف پروتئینی از جمله گوشت و کالاماری یک پیش‌غذای جذاب و هیجان‌انگیز خواهند شد و البته بشقاب فیش اند چیپس آیتم هیجان‌انگیزی است که شما را بارها و بارها به دیم خواهد کشاند!




دیم فراموش‌نشدنی است. عطر و طعم تک تک غذاها و نوشیدنی‌ها به همراه فضای جذاب و دوست داشتنی آن خاطره‌ای ماندنی برایتان به ارمغان می‌آورد و در کنار همه اینها صورتحسابی که در انتها خواهید دید، این باور را به شما خواهد داد که برای خوردن یک شام عالی حتما نباید یک مبلغ فضایی پرداخت کرد!







آدرس: خیابان شریعتی، روبروی پارک کوروش، کوچه پیروز، پلاک 48

تلفن: 22855157 -
22852085

منبع:فیدیلیو

کد خبر d400d1ca13bf4c5e9aabcff6fac73d53

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =