سازمان دامپزشکی کشور و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه و اجرای پروژه بین‌المللی TCP تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این تفاهم‌نامه عصر دیروز در محل سازمان دامپزشکی کشور به امضای دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی و سرج ناکوزی نماینده فائو در جمهوری اسلامی ایران رسید.

پروژه بین‌المللی TCP با عنوان مدیریت و کاهش خطرات بیماری نکروز حاد هپاتوپانکراس (EMS) میگوی پرورشی است و با تخصیص 422 هزار دلار اعتبار در کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کلمبیا، اکوادور، گواتمالا، هندوراس، هند، مکزیک، پاناما، پرو، فیلیپین و سریلانکا اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، فائو در پروژه فوق‌الذکر به ارایه خدمات مشاوره‌ای بین‌المللی به‌منظور ارتقاء دانش و تقویت ظرفیت‌های کشورهای عضو پروژه برای کاهش و مدیریت خطرات بیماری EMS می‌پردازد.

این پروژه که فاز اجرایی آن از آگوست سال 2014 آغاز شده است و به مدت یک سال نیز ادامه دارد، دربرگیرنده سمینارهای فنی و کارگاه‌های آموزشی علمی و فنی است که این سمینارها نیز با حمایت مستقیم مالی فائو برگزار می‌شود. تمامی حقوق برای سازمان دامپزشکی کشور محفوظ است.
کد خبر e55b6be5b65549618181b8137883e0e7

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =