صنایع غذایی> اقتصادغذا - برند کاله طی سه دهه اخیر یکی از برندهای پیشرو در صنایع غذایی یاران به شمار می رود به طوری که بسیاری ازا ایرانیان پس از به وجود آمدن «کاله» توانستند طعم و مزه محصولات متنوع صنعت غذا بچشند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، برند کاله باهدف بهبود و ارتقای سطح سبد غذایی مردم ایران در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده در این مجموعه طی سال‌های گذشته در راستای ارتقای سبد غذایی هم‌وطنان بوده است به طوری که بسیاری از ایرانیان طعم و تنوع محصولتات صنایع غذایی را با محصولات کاله تجربه کردند.
در همین راستا با مشاهده این کلیپ با عنوان «اولین بار در ایران با کاله  طعم این محصولات را چشیدید» می توانید با محصولات جدید کاله آشنا شوید. محصولاتی نظیر ماست ایسلندی (بدون چربی و با پروتئین بالا)، کاتلا (مربای شیر بدون قند و شکر افزوده)، نیوشابه لاکیدو ( قند کمتر و داراری کلسیم)، سولاته (قهوه آماده مصرف تهیه شده از قهوه دمی از بهعرین دانه های قهوه عربیکا) و میوه نوشیدنی لاکی فروت (حاوی کلسیم و املاح میوه و کامل تر از میوه) جزء محصولات جدید، خلاقانه و نوآورانه کاله در ایران طی سال های اخیر هستند.

کد خبر f8f018c3a2fe4f97a2be7a6dbcc736e6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =