مسوولین دولت یازدهم به رواج فرهنگ تولید توجه ویژه‌ای دارند و با ادامه این سیاست می‌توان به آینده صنعت در دولت یازدهم امیدوار بود.
 
 بهروز فروتن، صنعتگر و کارآفرین نمونه کشورمان در گفتگو با خبرنگار بازار خبر درباره صحبت‌های رئیس‌جمهور در جمع صنعتگران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: من در این مراسم حضور داشتم و همه حرف‌های رئیس‌جمهور را شنیدم و معتقدم حرف‌های امروز رئیس‌جمهور برای صنعتی که به حالت خمودگی رفته بود امیدوارکننده و نشاط ‌‌آفرین بود، البته به شرط آن که این صحبت‌های داغ رئیس‌جمهور به صورت عملی و به همین شدت ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: نکته مهمی که امروز رئیس‌جمهور گفتند این بود که در همه سیستم‌های اقتصادی دنیا تا مدت زمان محدودی به صنعت کمک می‌شود تا خودش را پیدا کند؛ برای مثال حمایت در زمینه تامین نقدینگی تنخواه تولید، بخشودگی‌های بدون تقصیر معوقات بانکی یا مالیاتی، حمایت‌های لایحه‌ای و... .

فروتن با بیان اینکه با این حمایت‌های اولیه، یک تولیدکننده واقعی می‌تواند نفس بکشد و برای دویدن در صنعت خودرو محیا شود، تاکید کرد: اگر تولیدکننده با این حمایت‌ها اولیه نتواند قد بکشد، در صورت استمرار این حمایت‌ها هم نخواهد توانست در صنعت حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به بخش دیگری از صحبت‌های رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی براین مسئله مهم تاکید کردند که واحدهای کوچک صنعتی که پله پله خودشان را بالا کشیده‌اند و نه با آسانسور،‌ این‌ها برای ماندگاریشان تلاش بیشتری می‌کنند و البته در صنعت هم مانا می‌شوند.

این کارآفرین ایرانی با اشاره به قول رئیس‌جمهور که گفت حودادث 8 سال گذشته، دیگر برای صنعت رخ نخواهد داد، افزود: به نظر می‌رسد در شرایط فعلی بسیاری از سرمایه‌داران و صنعت‌گران ایرانی که به خارج از کشور رفته‌اند می‌توانند کار و سرمایه‌شان را به ایران بیاورند و امیدوار باشند بتوانند در این مملکت ایجاد تولید کنند.

این صنعتگر پرسابقه با تاکید بر اینکه "مدیریت تولید" به "حرف" نیست، به "عمل" است، اظهار داشت: یک تولیدکننده حرف نمی‌زند بلکه عمل می‌کند و حمایت از تولیدکننده یعنی احترام گذاشتن به کارو جامعه مدنی کشور.

فروتن در ادامه گفت: من به عنوان تولیدکننده‌ای که 30، 40 سال در صنعت این کشور فعال هستم، معتقدم زمانی صنعت در این کشور جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند که تولیدکننده به عنوان یک افتخار ملی مطرح شود.

این صنعتگر و کارآفرین نمونه کشورمان در پایان با بیان اینکه امیدواریم حرف‌های رئیس‌جمهور عملی شود، گفت: به نظر می‌رسد مسئولین دولت یازدهم به رواج فرهنگ تولید توجه ویژه‌ای دارند و با ادامه این سیاست می‌توان به آینده صنعت در دولت یازدهم امیدوار بود. 
کد خبر بهروز فروتن صنعتگر سرشناس صنایع غذایی امیدواریم حرف‌های رئیس‌جمهور عملی شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =