به‌دنبال اظهارات چند روز پیش دبیر اتحادیه لبنیات‌فروشان سنتی درباره پایین بودن کیفیت محصولات صنایع لبنی و عرضه شیر فله ای با قیمت ارزان تر به آن ها در قیاس با فله فروش ها،  انجمن صنایع لبنی پاستوریزه ایران شکایت‌نامه‌ای رسمی به دادسرا می‌برد.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی پاستوریزه ایران دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر در واکنش به اظهارات رئیس اتحادیه لبنیات‌فروشان درباره ادعای پایین بودن کیفیت لبنیات صنعتی نسبت به سنتی گفت: مصاحبه غیر کارشناسی و بدون مستند دبیر اتحادیه لبنیات‌فروشان سنتی ناشی از به خطر افتادن منافع مالی این اتحادیه است و پایه و اساس علمی و قانونی ندارد.

رضا باکری افزود: به‌دلیل ابراز این اظهارات بی‌اساس از سوی رئیس اتحادیه لبنیات‌فروشان سنتی درباره پایین بودن کیفیت محصول و استفاده از روغن‌های پالم در لبنیات صنعتی، به صورت رسمی از این اتحادیه به دادگاه شکایت برده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین باره شکایت‌نامه‌ای تنظیم شده که جزئیات متن آن فردا (سه‌شنبه) در هیات‌مدیره انجمن صنایع لبنی به استحضار اعضاء رسیده و سپس تقدیم دادگاه می‌شود.

لازم به ذکر است، سایت اتاق اصناف ایران هفته گذشته مصاحبه‌ای با علی رجبی، رئیس اتحادیه لبنیات‌فروشان کرده بود که در آن وی ضمن گلایه از یکسان نبودن نرخ فروش شیر فله‌ای به صنایع در قیاس با فروش شیرفله ای به واحدهای لبنیات سنتی، صنایع لبنی پاستوریزه را متهم به استفاده از روغن پالم گیاهی  کرده و مصرف این محصولات را برای سلامت افراد مضر دانسته بود کما این که رییس اتحادیه یادشده در ادامه عدم برخورد مسوولان وزارت صنایع، معاون و تجارت با صنایع لبنی را دوگانه دانسته بود!
کد خبر شکایت انجمن صنایع لبنی پاستوریزه از اتحادیه لبنیات‌فروشان سنتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =