دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با فارس: پرداخت 120 میلیارد تومان یارانه شیرخام دامداران، باقیمانده از یارانه 300 میلیارد تومان سال گذشته، تصویب شده است و پرداخت می‌شود.


رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به اینکه آیا بقیه یارانه شیر سال گذشته دامداران پرداخت شد؟ گفت: پرداخت این یارانه بلاغ شده  و قرار است از سوی معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهور به حساب وزارت صنعت واریز و به دامداران پرداخت شود.

باکری افزود: این یارانه باقیمانده از 300 میلیارد تومان سال گذشته است که اکنون پرداخت می‌شود و ارتباطی به یارانه جدیدی که امسال مصوب شده است ندارد.

وی در پاسخ به اینکه باقیمانده یارانه دامداران 120 میلیارد تومان بود آیا همین میزان تخصیص یافته است؟ گفت: بله از 300 میلیارد تومان یارانه شیر حدود 180 میلیارد  تومان پرداخت شده بود و بقیه آن دراین مرحله پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس سال گذشته دولت برای 4 ماه آخر سال 300 میلیارد تومان تصویب کرد که به ازای یک کیلوگرم شیر خام دامداران 190 تومان پرداخت شود تا قیمت مصرف کننده افزایش نیابد، حدود 180 میلیارد تومان از این یارانه پرداخت شده بود و بقیه آن به گفته دبیر انجمن صنایع لبنی مصوب شده است و پرداخت می‌شود.
کد خبر 120میلیارد تومان یارانه شیر دامداران پرداخت می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =