۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
در آخرین روز خرداد امسال تالار محصولات کشاورزی بورس کالا شاهد عرضه جو دامی فرانسه است.


به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ امروز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، 300 تن جو دامی فرانسه به قیمت 9270 ریال روی تابلوی عرضه می رود و شرکت بهپاک بهشهر نیز 70 تن کنجاله کلزا پرک را به قیمت 13 هزار و 780 ریال عرضه می کند.
شرکت ایرالکو هم با 220 تن انواع بیلت و 200 تن شمش پنجاه پوندی 99.7 در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا در آخرین روز خرداد امسال حضور می یابد.
همچنین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، انواع مواد پتروشیمی مجتمع های خوزستان، پارس، کارون، بوعلی سینا، خراسان، کرمانشاه، برزویه، تندگویان، ایلام، شازند، اروند، کارون و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود که از جمله محصولات پتروشیمی عرضه شده در این روز می توان به اپوکسی رزین، استایرن منومر، اسید کلردریک، آمونیاک، پارازایلین، پلی اتیلن، پلی بوتادین رابر، PVC و تولوئن دی ایزو سیانات اشاره کرد. شرکت پالایش نفت شازند اراک نیز 2 هزار تن گوگرد گرانوله را راهی تالار مذکور می کند.
در تالار صادراتی بورس کالا نیز 4 هزار تن قیر 6070 شرکت های توسعه کروس انرژی، آذربام عایق کار و نگین فخر آذربایجان عرضه می شود؛ بعلاوه این که شرکت دانا گام با 480 تن عایق رطوبتی پی BOF در این تالار حضور می یابد.
براساس این گزارش، در مجموع حدود 27 هزار تن انواع کالا در آخرین روز خرداد امسال در بورس کالای ایران عرضه می شود.
کد خبر عرضه جو دامی فرانسه در بورس کالا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =