محمدرضا خباز گفت که در شرایط تحریم عده ای از بانک مرکزی پول گرفته اند که گندم وارد کنند اما این کار را نکرده اند.

محمدرضا خباز که اکنون معاون امور تقنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری است در گفت و گوی مشروح خود با خبرآنلاین گفت: عده ای نانشان در دعواست. یعنی اگر کشور آرامش باشد و هرچیزی در جای خود قرار بگیرد آن ها دیگر به بازی گرفته نمی شوند. چراکه مایه ای ندارند. طبیعتا برای اینکه شرایط آرام نشود و آب همچنان گل آلود باشد که بتوانند ماهی بگیرند به این فضا دامن می زنند.

وی در ادامه تصریح کرد: عده ای با امر شکستن تحریم ها مخالف هستند. مگر تحریم چه حسنی برای ما داشته که آن ها با این موضوع مخالف هستند. او از آنجایی که از تحریم سود برده است ( ممکن است دولتی های دولت قبل باشند و ممکن هم هست که از میان مردم و در بازار باشند)، می داند که اگر تحریم بشکند و روال عادی کشور مسیر خود را بپیماید و هرچیزی در جای خود قرار بگیرد و پول های نفت به داخل کشور بازگردد، کاملا شرایط طبیعی می شود و در این شرایط طبیعی او نمی تواند بگوید که "من بروم و برای شما نفت بفروشم" و بعد هم آش را با جایش بخورد.

خباز گفت: شتر را با بارش برده اند. قدیم ها می گفتند که آقا شتر را با بارش برده اند. ما که کوچک بودیم می گفتیم مگر شتر چقدر بار می برد. می گفتند صد من. هر من سه کیلو است. بعد به خودمان می گفتیم یعنی یک شتر را با 300 کیلو بار بردند؟ چه دزد قهاری بوده است. حالا یکی از کارهایی که اتفاق افتاده است این است که یک میلیون 600 هزار تن گندمی را که پولش را از بانک مرکزی گرفته اند، نه گندم را وارد کرده اند و نه پول را پس داده اند. شترهای امروزی که دیگر شتر نیست بلکه کشتی های غول پیکر است. آن ها از اینکه کشور آرامش پیدا کند ناراحت هستند. آن ها همیشه در تنور اختلاف و بر هم زدن اوضاع کشور می تابند.
کد خبر محمدرضا خبار خبر داد پول یک میلیون و 600 هزار تن گندم را گرفتند ولی وارد نشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =