مجمع فعالان توسعه اقتصاد ایران با برگزاری انتخابات برای تعیین اعضا و هیات رییسه، خود را آماده ورود به صحنه دور هشتم اتاق بازرگانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اتاق بازرگانی از سه گروه مجمع فعالان توسعه اقتصاد ایران، گروه خواستاران تحول و پیشگامان اقتصاد کشور تشکیل می‌شود که این گروه‌ها رفته رفته فعالیت‌های خود را برای حضور در انتخابات دور بعدی اتاق بازرگانی آماده می‌کنند.

در حال حاضر شاهد برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع فعالان توسعه اقتصاد ایران در اتاق بازرگانی ایران هستیم که در طی این انتخابات علاء میر محمد صادقی با بالاترین رای به عنوان رییس این مجمع انتخاب شده‌است.

در این انتخابات افرادی نظیر سید نورانی ، شیوانی، قصاعی، کشاورز، فاطمه مقیمی، نقیب، شعبانی، طلایی، سلطانی، محمدحسین برخوردار، محمدرضا بهرامن، شاهرخ ظهیری، پورفلاح، جمیلی، مسعود دانشمند، ذره بینی و راسخ هستیم.

در این انتخابات علاء‌میر محمد صادقی با 54 رای به عنوان رییس مجمع، محمدرضا بهرامن با 46 رای، پورفلاح با 44 رای، جمیلی و راسخ با 43 رای بالاترین آما را به عنوان هیات رییسه کسب کردند.

از جمله حاشیه‌های این انتخاب این بوده است که اسدالله عسگراولادی در جلسه انتخابات حضور پیدا نکرده و رسما اعلام کرده است که عضو گروه مجمع فعالان توسعه اقتصاد ایران در اتاق بازرگانی ایران نیست ولی اعضا بدون حضور وی در جلسه انتخابات وی را کاندیدا کرده و تعداد آرای اخذ شده برای عسگراولادی نیز 15 رای است.

در این انتخابات سیدنورانی 25 رای، شیبانی 22 رای، عسگراولادی 15 رای، قصاعی 18 رای، کشاورز 10 رای، فاطمه مقیمی 20 رای، نقیب 26 رای، شعبانی 13 رای، طلایی 35 رای، سلطانی 14 رای، محمدحسین برخوردار 40 رای، بهرامن 46 رای، پورفلاح 44 رای، شاهرخ ظهیری 24 رای، جمیلی و راسخ 43 رای، مسعود دانشمند 34 رای و ذره بینی 28 رای را اخذ کردند.

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران به عنوان ثروتمندترین اتاق بازرگانی در کشور و حتی به عنوان یکی از ثروتمندترین سازمان‌ها و نهادهای مدنی بین تشکل‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی مطرح است از این رو تلاش‌ها و گمانه زنی ها برای حضور در اتاق بازرگانی علیرغم این که همچنان تا پاین سال و زمان برگزاری انتخابات 9 ماه باقی است آغاز شده است.
کد خبر نتایج انتخابات راستی‌های اتاق بازرگانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =