معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت : گوشت قرمز با برچسب معرفی شامل نوع گوشت، تاریخ ذبح و نام کشتارگاه توزیع خواهد داشت.

نعمت الله ترکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فروشندگان گوشت های قرمز جزئیات گوشت را باید در اختیار مردم قرار دهند تا براساس این اطلاعات مصرف کننده خرید خود را انجام دهد.

وی با بیان این مطلب که برخی فروشندگان گوشت قرمز از دادن اطلاعات گوشت به مردم خودداری می کنند گفت: تعدادی از عرضه کنندگان گوشت قرمز با سوء استفاده از ناآگاهی مردم گوشت های دیگری را به جای گوشت گوسفند به مردم عرضه می کنند که این کار آنان تخلف است.

ترکی افزود: مقرر شده دامپزشکی وظیفه نظارتی خود را از کشتارگاه آغاز کند و با الصاق برچسب روی گوشتها، تمام اطلاعات شامل نوع گوشت، تاریخ کشتار، نام کشتارگاه و مرکز عرضه را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

وی گفت: اگر عرضه کننده گوشت قرمز هنگام مراجعه دستگاه های ناظر، گوشت بدون برچسب داشته باشد این عمل مصداق تخلف بوده و با آن به شدت برخورد می شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران بیان کرد: مشکلات تعزیرات حکومتی برای نظارت هرچه بهتر بر بازار را رصد کرده و درحال برطرف کردن این مشکلات هستیم تا ماموران تعزیرات بتوانند به راحتی به وظایف خود عمل کنند.

ترکی گفت: بودجه مورد نیاز تعزیرات حکومتی استان تامین شده و قرار است خودرو مخصوص نظارت در اختیار این سازمان قرار گیرد.
کد خبر گوشت قرمز با برچسب معرفی به خریداران عرضه خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =