صنایع غذایی> اقتصاد غذا - ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، نان، شیرینی شکلات، نوشیدنی، لبنیات، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 11 لغایت 15 آبان 94 توسط شرکت  پیشرو نما تجارت سپنتا درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا،  ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، نان، شیرینی شکلات، نوشیدنی، لبنیات، ماشین آلات و صنایع وابسته با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه برگزار می شود و از جمله فعالیت های  شرکت شهرک های صنعتی  اطلاع رسانی به تمامی واحد های تولیدی استان و فراخوان برای حضور در  نمایشگاه می باشد. همچنین با پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی استان و تشویق به حضور در نمایشگاه حمایت خود را از نمایشگاه صنایع غذایی اعلام کرده است.
بنا بر این گزارش انجمن کنترل کیفیت و فنی استان کرمانشاه از جمله انجمن های فعال در استان می باشد. که اطلاع رسانی نمایشگاه نیز از طریق این انجمن به  اعضا صورت پذیرفته است. انجمن دارای حدود 300 عضو از صنایع غذایی دارویی و بهداشتی می باشد.
غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان و انجمن کنترل کیفیت  فنی استان کرمانشاه در نمایشگاه و حضور مدیران این تشکل ها به منظور آشنایی با شرکت های تولیدی و صنعتی حاضر در نمایشگاه و معرفی این شرکت ها به اعضای خود و هم چنین برگزاری نشست جهت آشنایی با فناوری های جدید و  شیوه های جدید تولید جهت اصلاح و ارتقای کیفیت تولیدات برای همکاری های بیشتر  در آینده با این شرکت ها دایر می باشد.
لازم به ذکر است با توجه به ملزم کردن انجمن کنترل کیفیت و فنی به شرکت های تولیدی استان جهت استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته در جهت بالا بردن کیفیت تولیدات و هم چنین خارج شدن بعضی واحد ها که همچنان به صورت سنتی فعالیت می کنند شاهد استقبال این واحدها از شرکت های ماشین آلات پخت نان شیرینی و بسته بندی مواد غذایی خواهیم بود.
خوشه های توسعه لبنی و نان برنجی استان هم با نمایشگاه همکاری دارند.
فراخوان جهاد کشاورزی به تمامی سازمان های جهاد کشاورزی استان های کشور جهت همکاری با نمایشگاه کرمانشاه و حضور واحد های صنایع غذایی  حاضر در نمایشگاه که از طریق سازمان های جهاد کشاورزی استان های همجوار به نمایشگاه معرفی شدند..
به گفته روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه اطلاع رسانی و دعوت از سازمان ها انجمن ها نهاد ها تشکل ها جهت بازدید از نمایشگاه آغاز شده است... از سازمان های جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی استان های همجوار هم برای بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل میآید. هم چنین دعوت از اتحادیه قنادان نانوایان هتلداران و دیگر اتحادیه های مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.
از استان های تهران،مشهد،اصفهان،شیراز، یزد، قم، اردبیل،آذربایجان غربی،کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان جهت معرفی و عرضه تولیدات خود در این نمایشگاه حضور دارند.

تلفن دفتر تهران: 44606916-44895467-44895461-021      

فکس: 44895438-021

پست الکترونیک:sepanta.expo@yahoo.com                               

همراه: 09190641313 –09125707312
کد خبر 3ab89cadf9f2466c9ce2a9041cdc5428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =